تزریق ۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور
تزریق ۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور
رئیس کمیسیون ورزش خانه صمت جوانان ایران از تزریق ۲۷ درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش کشور خبر داد.

به گزارش حاشیه ورزش ، مهدی رحیمی نژاد اظهار کرد: جوانان آینده سازان کشور خواهند بود و تمام وقت خود را صرف این قشر می‌کنیم تا مطالبات نسل جوان به حداقل برسد.

وی با اشاره به با بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه ویژه به قشر جوان بیان کرد: درسالی که گذشت اختصاص 27 درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده جهت تزریق به ورزش کشور تزریق شده است.

نائب رئیس کمیسیون اوقات فراغت نشاط اجتماعی مجمع تشکل های ملی جوانان ایران افزود: افزایش حقوق سربازان، تشکیل کمیسیون ورزش در دل خانه صنعت معدن تجارت ایران که شاکله آن نخبگان ملی ورزش هستند و طرح مربی گری بعنوان شغل از پیگیری هایی بوده که انجام گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین طرح پوشش بیمه مربیان و بازیکنان ملی از فراکسیون ورزش مجلس و ایجاد کارگروه مشترک کمیسیون مذکور با فراکسیون ورزش مجلس، تشکیل کار گروه جوان در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از اقداماتی بوده که اکثریت به ثمر رسیده است.

رحیمی نژاد خاطرنشان کرد: در ابتدای سال جدید آماده تشکیل کار گروه ویژه به مدیریت معاون محترم وزیر کار هستیم تا مشکلات جوانان در دولت سیزدهم که دولتی جهادی و میدانی است به حداقل برسد.