فقط ۱۰ روز برای شکست پرسپولیس تمرین کردیم
فقط ۱۰ روز برای شکست پرسپولیس تمرین کردیم
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش می‌تواند عنوان قهرمانی رقابت‌های جام حذفی را به دست بیاورد.

محمد علینژاد، بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در گفت‌وگو با حاشیه ورزش، درباره پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود. ما ۱۰ روزی بود که برای این بازی تمرین کرده بودیم و کادر فنی آنالیزهای لازم را کادر فنی انجام داده بود تا نقاط ضعف حریف را پیدا کند. در ابتدا در بازی عقب افتادیم اما زحمت خود را کشیدیم و به نتیجه مورد نظر رسیدیم. تلاش ما این است که بتوانیم قهرمانی را برای تیم خود به ارمغان بیاوریم. برابر پرسپولیس نشان دادیم لایق قهرمانی هستیم. ما تیم‌های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس را شکست دادیم. پرسپولیس در این چند سال اخیر تیم اول ایران بوده است و توانستیم این تیم را حذف کنیم و امیدوارم این روند خوب خود را ادامه دهیم.

او درباره گلی که از راه دور به پرسپولیس به ثمر رساند و در پاسخ به این سوال که آیا روی این نوع گل زدن کار کرده بود؟ خاطرنشان کرد: بابت گلزنی‌ام باید بگویم که خدا به من کمک کرد و به گلزنی زیاد فکر کرده بودم که در نهایت موفق شدم یک گل و ۲ پاس گل بدهم. من علاقه خاصی به دل‌پیرو دارم و فیلم گل‌های این بازیکن را زیاد دیدم و این هفته هم زیاد این گل‌ها را تصویرسازی کرده بودم. من خودم را برای این مساله به نوعی آماده کرده بودم که در نهایت این اتفاق هم رقم خورد.

علینژاد در پاسخ به این سوال که آلومینیوم اراک چطور توانسته است در جام حذفی مقابل حریف‌های قدرتمند خود به پیروزی برسد؟ گفت: تیم ما از اول فصل نشان داد که می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد. ما در اراک در حالی سرخ‌پوشان را شکست دادیم که حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم. ما همان تیم ۱۰ هفته اول لیگ برتر هستیم اما روندی به وجود آمد که از نظر ذهنی و مسائل دیگر افت کردیم و نتوانستیم نتیجه بگیریم و باشگاه تصمیم گرفت تغییراتی در تیم به وجود بیاورد. این تغییرات باعث شد تا دوباره روند اول فصل شکل بگیرد. از آقای رحمتی و کادرش ممنونم که دوباره آن جو خوب را ایجاد کرد. از رسول خطیبی هم تشکر می‌کنم که دوباره به من اعتماد کرد.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره کار کردن با مهدی رحمتی در این تیم خاطرنشان کرد: به نظر من روزهای خوبی را با مهدی رحمتی داریم. من فصل گذشته قرار بود شاگرد این مربی شوم اما این اتفاق رخ نداد اما قسمت شد در این فصل شاگرد ایشان شوم. کار کردن با مهدی رحمتی لذت‌بخش است و از نظر فنی و ذهنی مربی قوی‌ای هستند و می‌توانند بازیکن را در سطح بالایی نگه دارند. او به من اعتماد به نفس و انگیزه خیلی خوبی داده است و به خاطر همین است که توانستم آن فوتبال مد نظر خود را به نمایش بگذارم.

او در پایان درباره هدف‌گذاری آلومینیوم اراک در رقابت‌های جام حذفی خاطرنشان کرد: ما فعلا بازی‌های جام حذفی را در پیش داریم و تمرکز ما روی این مسابقات است. ما مقابل خلیج‌فارس ماهشهر تیم از پیش برنده‌ای نیستیم چون این تیم نشان داده که تیم قدرتمندی است و تیم‌های لیگ برتری قابل توجهی را حذف کرده است. مثل بازی پرسپولیس با تمام وجود خود به میدان می‌رویم و نکات کادرفنی را پیاده می‌کنیم تا پیروز شویم و به فینال برسیم و در نهایت قهرمان جام حذفی شویم. ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. تمام تمرکز ما روی این مساله است و ایمان داریم که می‌توانیم این اتفاق را رقم بزنیم.

انتهای پیام