به جز قهرمانی هیچ جایگاهی به درد آبی‌پوشان نمی‌خورد
به جز قهرمانی هیچ جایگاهی به درد آبی‌پوشان نمی‌خورد
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید به جز قهرمانی هیچ جایگاهی به درد استقلال نمی‌خورد.

ادمون اختر در گفت‌وگو با حاشیه ورزش درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل نساجی و کسب سوپرجام اظهار کرد: استقلال با یک بازی منطقی و هوشمندانه بازی را برد. آن‌ها سوار بر بازی بودند و توانستند جامی را به دست بیاورند که تاکنون کسب نکرده بودند. این پیروزی حق استقلال بود و هوادارانش بسیار خوشحال شدند. ستاره استقلال خود تیم استقلال است و نمی‌شود اسم کسی را بیاوریم.

او ادامه داد: همه بازیکنان استقلال به اندازه توان‌شان زحمت کشیدند که توانستند با یک بازی منطقی و خوب نساجی را شکست دهند. آن محرومیت با وجود این‌که برای ساپینتو و باشگاه مشکلات زیادی به وجود آورد اما به این مربی بسیار کمک کرد تا دیگر اشتباهاتش را تکرار نکند. او در دو بازی اخیر تقریبا آرام بود و همه بدون استرس کار خود را دنبال کردند. امروز آن ساپینتو بداخلاق را ندیدیم و همه بازیکنان با آرامش کار کردند.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره آینده استقلال گفت: استقلال تیم پرمهره‌ای است که در بالای جدول قرار دارد. آن‌ها بازی به بازی پیش می‌روند و نمی‌شود آینده را پیش بینی کرد. حیف که لیگ متوقف شد و روند رو به رشد استقلالی‌ها ادامه پیدا نکرد. امیدوارم بعد از مسابقات جام جهانی بازیکنان استقلال همین آمادگی را داشته باشد و بازی به بازی پیش بروند. به جز قهرمانی هیچ جایگاهی به درد استقلال نمی‌خورد.

او درباره عملکرد نساجی در سوپرجام بیان کرد: نساجی تیم قابل احترامی است که فوتبال بازی می‌کند. البته امروز بازی ضعیفی از این تیم دیدم. آن هم به بازی خوب استقلال برمی‌گردد. استقلالی‌ها نگذاشتند نساجی حمله کند و راه‌ها را بر روی این تیم بستند. با این حال هیچ چیز از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند. نساجی فوتبال بازی می‌کند و امیدوارم در ادامه راه بتواند موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد. این شکست هیچ چیزی از ارزش‌های نساجی کم نمی‌کند.

  • منبع خبر : ایسنا