موفقیت‌های ورزشی، باطل‌السحر سیاه‌نمایی علیه ایران
موفقیت‌های ورزشی، باطل‌السحر سیاه‌نمایی علیه ایران
انتشار اخبار جهت‌دار و ترویج موجب ناامیدی از سوی معاندین در حالی است که این روزها ورزش ایران به نماد موفقیت جوانان کشور تبدیل شده است.

به گزارش حاشیه ورزش امیدآفرینی و تزریق نشاط به جامعه می‌تواند به سد محکمی در برابر بسیاری از سیاه نمایی‌های علیه کشور تبدیل شود سیاه نمایی که با هدف نادیده گرفتن اقدامات و دستاوردهای مختلف کشور در چهار دهه گذشته در جریان بوده و اکنون نیز با شدت بیشتری دنبال خواهد شد. طراحان این سناریو با استفاده از قدرت رسانه‌ای و برجسته کردن مطالب فضای مجازی به دنبال انکار موفقیت‌ها هستند موفقیت‌هایی که شاید آن‌گونه که باید در فضای رسانه‌ای ایران بازتاب داده نمی‌شود یا بازتاب آن تحت تاثیر بسیاری از حواشی مختلف قرار خواهد گرفت.

لزوم گذر از پروژه انکار موفقیت و تزریق حس ناامیدی به جامعه، همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود به آن اشاره داشتند. معظم‌له در نخستین روز از سال ۱۴۰۲ در جمع زائران حرم رضوی اعلام کردند: یک توصیه مهمّ من به همه‌ی کسانی که توانایی سخن گفتن با مردم را دارند و رسانه در اختیارشان است ــ چه در فضای ‌مجازی، چه در مطبوعات، چه در صدا و سیما ــ امیدآفرینی است. دشمن سعی میکند جوان‌های ما را ناامید کند؛ ما باید متقابلاً ‌امیدآفرینی کنیم. مسائل امیدزا در کشور کم نیست… همه موظّفند امیدآفرینی کنند؛ این را جدّی بگیرید.‌

منبع : ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا