دو وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی بانوان اضافه شدند
دو وزنه‌بردار به اردوی تیم ملی بانوان اضافه شدند
دو وزنه‌بردار جوان به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان بانوان برای حضور در مسابقات جهانی عربستان اضافه شدند

به گزارش حاشیه ورزش اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی عربستان، از ۱۶ مرداد در محل کمپ تمرینی تیم‌های ملی وزنه‌برداری در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

فاطمه کشاورز و ریحانه کریمی که در قالب تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی‌نو درخشیده بودند، بدون وقفه بعد از بازگشت از هند، به اردوی بزرگسالان ملحق شدند.

هم اکنون این اردو با حضور ۶ نفر از جمله چهار ملی‌پوش بزرگسال به نام سیده‌الهام حسینی و پریسا نورعلی (دسته ۸۱)، الهه رزاقی (دسته ۷۶) و زینب شیخ ارباب (۸۷) دایر است و تا اعزام به مسابقات جهانی عربستان ادامه خواهد داشت.

مسابقات جهانی عربستان یکی از اصلی‌ترین رقابت‌های گزینشی المپیک است که شهریور ماه برگزار می‌شود.

فاطمه کشاورز نماینده دسته ۶۴ کیلوگرم کشورمان در پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا با مهار وزنه ۱۱۱ کیلوگرم در دوضرب و رسیدن به حدنصاب مجموع ۱۹۷ کیلوگرم ضمن کسب مدال طلای دوضرب، قهرمان دسته ۶۴ کیلوگرم جوانان آسیا شد. کشاورز در یکضرب نقره گرفته بود. این نخستین قهرمانی تاریخ وزنه‌برداری ایران در مسابقات جوانان آسیاست.

ریحانه کریمی نیز در دسته ۵۹ کیلوگرم در این پیکارها در یک ضرب با ۸۱ کیلوگرم مدال برنز، در دوضرب با ۱۰۷ کیلوگرم مدال نقره و در مجموع نیز با ۱۸۸ کیلوگرم صاحب گردن آویز برنز شد.

منبع:ایرنا

  • منبع خبر : ایرنا