اسکیت در بازی‌های آسیایی هانگژو حتما روی سکو می‌رود
اسکیت در بازی‌های آسیایی هانگژو حتما روی سکو می‌رود
عضو تیم ملی اسکیت سرعت کشورمان گفت: قطعا در مسابقات آسیایی بهترین عملکرد را خواهیم داشت و مسئولینی که به ما اعتماد کردند را نا امید نمی‌کنیم.

به گزارش حاشیه ورزش نگین شیخی، عضو تیم ملی اسکیت سرعت اظهار داشت: از سال 95 به اردوهای تیم ملی دعوت شدم و در سال  97 اولین حضور در مسابقات بین المللی را در قهرمانی آسیا تجربه کردم و در این مسابقات به مقام ششم 100 متر انفرادی دست یافتم. در ماده سرعت ایران همیشه جزو سه نفر اول بودم و رکورددار 400 متر کشور هستم.

وی تاکید کرد: برای بازی‌های آسیایی تلاش زیادی کردم و مواد مسابقات خود را به سمت نیمه استقامت بردم. در این دو سال خیلی تلاش کردیم و تمام هم و غم و فکر ما بازی‌های آسیایی بوده است. هدف ما فقط حضور در بازی‌ها نیست و قطعا برای مدال تلاش می‌کنیم‌.

شیخی گفت:  از فدراسیون که در این دو سال برای ما اردوهای پی در پی گذاشت و از مربی خود که همیشه در کنار ما بوده و کمیته ملی المپیک که مجوز حضور ما در این بازی‌ها را داد تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: خوشحالم که اسکیت در این بازی‌ها سهمیه دارد و قطعا خودمان را به خوبی اثبات می‌کنیم‌. عدد و زمان ما به قهرمانان نزدیک است و قطعا مدال می‌گیریم. خیلی خوشحالم که در حدی از اعتماد به نفس قرار داریم که این جملات را خیلی قوی می‌گوییم. تمرینات و تلاش‌های بچه‌ها این را ثابت می‌کند. قطعا در مسابقات بهترین عملکرد را خواهیم داشت و مسئولینی که به ما اعتماد کردند را نا امید نمی‌کنیم.

منبع :تسنیم 

  • منبع خبر : تسنیم