به دنبال ارتباط با کشورهای صاحب سبک در این رشته هستیم
به دنبال ارتباط با کشورهای صاحب سبک در این رشته هستیم
سرپرست فدراسیون ورزشی بادبانی گفت: به دنبال ارتباط با کشورهای صاحب سبک در این رشته هستیم و ارتباطات خوبی با کشورهای مالزی و پاکستان نیز برقرار شده است.

به گزارش حاشیه ورزش  همکاری این فدراسیون با برخی کشورها اشاره کرد و یادآور شد: برای ارتباط با کشورهای صاحب سبک و کشورهای حوزه خلیج فارس در این ورزش در تلاش هستیم ولی تاکنون موفق نشدیم. در حال حاضر با مالزی و پاکستان برای توسعه این ورزش در ارتباط هستیم. همچنین با برخی کشورها از جمله عراق نیز مکاتباتی صورت گرفته تا اردوی مشترک برگزار کنیم.

وی گفت: با توجه به استقلال بادبانی از فدراسیون قایقرانی، هم اینک ۱۱ هیئت استانی در این ورزش فعال هستند. بنا داریم تا با ارائه تجهیزات به آنها برخی برنامه استعدایابی را دنبال کنیم. در بخش آبتیمست بنا داریم در رده ۸ تا ۱۵ سال نیز طرح استعدادیابی را در این ورزش گسترش داده و در این خصوص نیز بندر لنگه به عنوان یکی از قطب‌های فعال این ورزش موفق ظاهر شده است. البته بنا داریم شهر انزلی را در این ورزش تقویت کنیم.

ابراهیمی ادامه داد: بادبانی تمرکز خاصی در رشته‌های کایت بردینگ (موج‌سواری در آب)، اسکی روی آب، رشته قایقرانی لیزر (ایلکا)، آبتیمست و دوبدنه آبی ۱۵ و ۱۶ دارد که بنا داریم با سفر به استان‌های کشور پتانسیل موجود را از طریق آمایش سرزمینی بررسی کنیم. استان‌های بوشهر، هرمزگان، مازندران و گیلان از فعال‌ترین استان‌ها در این رشته هستند.

منبع :ایرنا 

  • منبع خبر : ایرنا