از نیمکت‌نشینی ملی‌پوش تراکتور تا اعتماد به یک پرسپولیسی
از نیمکت‌نشینی ملی‌پوش تراکتور تا اعتماد به یک پرسپولیسی
حاشیه ورزش/آذربایجان شرقی تراکتور، روز جمعه درحالی برابر نود ارومیه به برتری رسید که این دیدار با اتفاقات مختلف همراه بود.

حاشیه ورزش/آذربایجان شرقی تراکتور، روز جمعه درحالی برابر نود ارومیه به برتری رسید که این دیدار با اتفاقات مختلف همراه بود.

تی‌تی‌ها در فیفادی ماه سپتامبر در دیدار دوستانه در تبریز از نود ارومیه پذیرایی کردند و در نهایت موفق شدند با نتیجه چهار بر دو ارومیه‌ای‌ها را بدرقه کنند.

آلوارو خیمنس، سیامک نعمتی (۲) و سید مهدی حسینی در این مسابقه برای تراکتور گلزنی کردند.

آرمین مصطفوی و رضا کرم پور نیز گل‌های زردپوشان ارومیه را به ثمر رساندند.

این بازی نکات قابل توجه و جالبی را در دل خود جای داده بود که آن‌ها را در زیر می‌خوانید:

پاکو خمس، در این دیدار تصمیم‌ گرفت حسین پورحمیدی دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور را به گوشه نیمکت ذخیره تیمش تبعید کرده و از احسان مرادیان و ادیب زارعی در درون دروازه استفاده کند.

در نیمه نخست احسان مرادیان از دروازه تراکتور محافظت کرد و موفق شد کلین‌شیت کند که البته موقعیت خاصی هم روی دروازه به وجود نیامد و او تقریبا بی‌دردسر چارچوب دروازه تراکتور را بسته نگه داشت.

در نیمه دوم، ادیب زارعی سنگربان جوان جای مرادیان را گرفت و روی یک ارسال کرنر و یک پنالتی دروازه‌اش خود را باز شده دید.

آلوارو خیمنس، مهاجم اسپانیایی تراکتور که تاکنون عملکرد چندان چشمگیری را در امر گلزنی نداشته بود، در بازی روز گذشته برای اولین‌بار گلزنی کرد تا نشان دهد، می‌خواهد برخلاف خایمه روملو که جذبش فصل گذشته برای تراکتور حاصلی نداشت، با عملکردی خوب، خودش را در دل هموطنش، پاکو خمس جا کند.

دیگر نکته جالب توجه این دیدار که می‌توان به آن اشاره کرد، گلزنی سیامک نعمتی، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس از روی نقطه پنالتی بود.

تی‌تی‌ها در فصل جدید رقابت‌ها، تاکنون صاحب پنالتی نشده‌اند و سپرده شدن دوپنالتی در این دیدار دوستانه به نعمتی نشان داد که خمس می‌خواهد برای این ضربات به یار سابق یحیی گل‌محمدی اعتماد کند.

ریکاردو آلوز، هافبک پرتغالی و گل‌ساز تراکتوری‌ها، در این دیدار تدارکاتی با پاس کلیدی خود سیدمحمد حسینی را صاحب توپ کرد و این هافبک با ریزنقش هرچه تمام‌تر توانست دروازه نود ارومیه را باز کند تا روند پاس‌گل‌های مهندس ریکی همچنان ادامه‌دار باشد.

اکنون آلوز باید خود را آماده دیدار با هوادار کند، مصافی که فصل گذشته با پاس گل او و ضربه گوستاوو واگنین به سود تی‌تی‌ها تمام شد و حالا مهاجمان تراکتور دوباره در انتظار ارسال‌های طلایی ریکی خواهند بود.

محمد نادری پس از دوران نقاهت خود دوباره در ترکیب تراکتور حضور پیدا کرده و یک نیمه برای تراکتور بازی کرد و حالا باید دید پاکو خمس میان سعید کریم‌آذر و محمد نادری کدام یک را برای بازی در پست دفاع چپ انتخاب خواهد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش : ، تراکتور در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران، چهارشنبه ۲۹ شهریورماه میهمان هوادار خواهد بود.

منبع ایسنا

  • منبع خبر : ایسنا