آیا رنسانس در والیبال سایپا پاسخ خواهد داد یا خیر؟
آیا رنسانس در والیبال سایپا پاسخ خواهد داد یا خیر؟
تقابل والیبال دو خودرو ساز در هفته پانزدهم اتفاقات پیش بینی نشده ای را برای تیم سایپا بهمراه خواهد داشت . نتیجه دربی خودرو سازان از اغاز شکل گیری برای هردو باشگاه حایز اهمیت بوده است .

حاشیه ورزش: حساسیت هفته پانزدهم که در روز چهارشنبه ۲۰ دیماه در سالن ورزشی فدراسیون والیبال انجام خواهد شد بدلیل تزریق خون تازه در رگهای سایپا و جدایی چند تن از بازیکنان با تجربه و جذب چند بازیکن تکنیکی و سرعتی در نیم فصل دوم بسیاری از ابهامات را رفع خواهد کرد .
در نیم فصل اول پس از شکست های متوالی و کسب فقط ۶ امتیاز ، باشگاه سایپا را وادار کرد تا به تغییرات بنیادی اهتمام ورزداعتماد به بهنژاد کم تجربه ریسک بزرگی بود که باشگاه به ان مبادرت ورزیده و این مربی باید نشان دهد تا همیشه تجربه حاکم نبوده بلکه معیار و شاخص های دیگری میتواند در پیروزی و یا شکست دخیل باشندسرمربی تیم سایپا باید برای فرار از ته جدول به تمام امتیازات این دیدارخانگی بیندیشد،در غیر اینصورت تدابیر دیگری باید برای بقای تیم در لیگ برتر اتخاذ شود .انتخاب سرمربی در هفته دوازدهم و کسب نتایج باقیمانده مسابقات ، معیار اتاق فکر باشگاه سایپا را بهتر عیان خواهد کرد که ایا تغییرات حاصله شتاب زده بوده یا منطقی پشت آن قرار داشته است ؟ .بهتر است تا چهارشنبه منتظر بمانیم و بعد از این دیدار حیاتی ، تجزیه و تحلیل انرا به کارشناسان بسپاریم .

  • نویسنده : مهرشاد عنبری
  • منبع خبر : ایسنا