وقتی صدا و سیما خبرهای دکتر دادکان را ناشنیده گرفت
وقتی صدا و سیما خبرهای دکتر دادکان را ناشنیده گرفت
خیلی زمان نگذشته ، دکتر دادکان در مصاحبه تلفنی گفت ، رسانه ملی دلال خیلی از باشگاهها است رسانه های ملی مجریانش دلال باشگاهها هستند و شبها تو تلویزیون مجری گری میکنند.

حاشیه ورزش:

مهرشاد عنبری _این خبر در کل کانالهای خبری وایرال شد و کسی سراغ دکتر دادکان نرفت که دلیل و مستندات شما برای اظهارات عنوان شده  چیست ؟
دوستان مجری ورزشی همچون گذشته  در شبکه های مختلف صداو سیما، با فن خطابه خود همه را به پاکی در فوتبال هدایت می کردند  و برای حقانیت گفته های خود همیشه با رگهای بادکرده دیگران را به هرچه بیشتر یا کمتر  پاکی در فوتبال مجذوب خود می کردند تا اینکه تشت رسوایی شان از بام افتاد . و باید ببینیم آ یا باز شاهد  حضور آنها در برنامه ورزشی صدا و سیما خواهیم بود یا خیر ؟ البته در این خصوص هنوز حکمی صادر نشده و همه اخبارها بدون سند و مدرک در رسانه های غیر دولتی اعلام شده است . بهر حال نگرش به همه آنها از سوی مخاطبان تا بررسی و تحقیقات نهایی از سوی ضابطان قضایی  ۵۰ & ۵۰ می باشد .
نکته قابل تامل ، برای ورود به صدا و سیما حتی بعنوان یک کارمند جز باید از صد فیلتر سلامت عبور کرده باشید .چگونه این افراد با چنین پتانسیلی جذب مهمترین ارگان  و شریان تبلیغاتی اول کشور شده اند و حتی اخطارهایی که از سوی بعضی از افراد داده شده نادیده گرفته و اینگونه آبرو و حیثیت یک سازمان عریض و طویل را بنام صدا و سیما را به سخره گرفته اند  ؟
جا دارد به سردبیران شبکه های ورزشی یاد آور شویم که برای پاکی و رسالت این ارگان نسبت به هر خبری بی تفاوت رفتار نکنند که خطای یک یا چند نفر ، منجر به بدبین کردن احاد مردم نسبت به کل شبکه های تلویزیونی و رادیویی خواهد شد  .