قانون روی میز است و عدالت زیر میز
قانون روی میز است و عدالت زیر میز
در دهه های اخیر ورزش فوتبال نشاط شگرفی در میان اقشار جامعه جوان و میان سال ایرانی ایجاد کرده است و به جهت پوشش های خبری علاوه بر رسانه های دیداری و شنیداری ، آنالوگ و دیجیتالی با مجوز از سوی دولت ، شاهد ظهور بسیاری از کانالهای خبری از سوی افراد متعدد جامعه با نامهای متفاوت در فاز ورزش فوتبال که نشان از عشق ، و شور ،نشاط نسل های مختلف قومیت های ایران با تنوع های مختلف را نشان می دهد هستیم .

حاشیه ورزش:مهرشاد عنبری _اما متاسفانه بعضی از سیاست گذاران ورزش فوتبال کشورمان چنان بلایی بر سر این ورزش فراگیر آورده اند که علاوه بر ربودن نشاط  ،آنرا  به یک بیمار کانسری مبدل کرده اند  و اخیرا گستره  بیماری آن برای مردم ورزش دوست بدون چون و چرا نمایان شده است  و باید دوران احیای شیمی درمانی را زیر نظر دادگاههای  قضایی سپری  کند و معلوم نیست درمانی پشت این داستان با پرونده های حجیم از گذشته و حال از دفتر فدراسیون گرفته تا   سازمان لیگ ، کمیته داوران ، سردبیر وب سایت ورزش ۳ ، باشگاههای تراز اول و خوشنام ، و…. مستتر است یا خیر ؟
پرونده‌هایی که فساد آنها به روشنی  از سال  ۱۴۰۰ سر باز کرده و تاکنون ادامه دار  بوده و حتی توسط یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۶ اردیبهشت امسال هم مجددا افشا شده که حاصل آن بلعیدن   بخش اعظم ثروت ملی و منابعی که می بایست  در راستای ساختار فرهنگی و ورزشی کشورمان هزینه می شده است را در بر دارد.
نکته مهم اینکه بعداز این همه رسوایی ، از سوی روابط عمومی هیچکدام از ارگانهای ذیربط بطور رسمی اخباری  اعلام نشده است همچنان آقایان با  همان  کرشمه طلبکارانه ، قبل از سایر کارمندان در دفتر کار  خود حاضر ، فضا و کارمندان  را برای موقعیت بعدی و پر بار تر از گذشته آماده و امر و نهی می کردند .
این داستان در همین دائره خلاصه نمی شود و دامنه فساد حتی به زیر مجموعه های کوچک  اشاعه پیدا کرده که مهره های تازه به دوران رسیده  در جایگاه های کوچک با اطلاعات از مراتب مافوق
قصد دارند ره صد ساله را یک شبه طی کنند . که باید موشکافانه در این حوزه ها ورود و بررسی کرد .