عبدالکریم حسن اولین قطری قهرمان در لیگ
عبدالکریم حسن اولین قطری قهرمان در لیگ
مدافع قطری پرسپولیس روزهای فوق العاده‌ای را در لیگ برتر گذرانده است.

حاشیه ورزش:

پرسپولیس موفق شد با صدرنشینی در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران، قهرمانی خودش را در لیگ بیست و سوم قطعی کند و شاگردان اوسمار که در نیم فصل دوم با توجه به تقویتی که برای آنان صورت گرفت، نتایج بسیار درخشانی کسب می‌کردند موفق شدن برای شانزدهمین بار سرخ‌‌ها را به قهرمانی لیگ برتر برسانند.

این جام در شرایطی به دست آمد که عبدالکریم حسن بهترین بازیکن مرد آسیا و مدافع سابق تیم ملی قطر که مدتی از فوتبال دور بود، در زمستان همراه با اورونوف به پرسپولیس پیوست و عملکرد فوق العاده و اعجاب انگیز او باعث شد تا سمت چپ پرسپولیس از دو منظره تهاجمی و تدافعی شرایط بسیار ایده‌آلی داشته باشد.

او در همین مدت کوتاه ارتباط عمیقی با هواداران پرسپولیس پیدا کرد تا جایی که هواداران این تیم شعاری مخصوص بازیکن قطری ساختند و امشب در پایان بازی با مس، این شعار را همراه با عبدالکریم حسن می‌خواندند تا به نحوی از زحمات او قدردانی کنند.

پس از اینکه بازیکنانی از کشورهای کرواسی، عراق، نیجریه، برزیل، مالی، ازبکستان، تاجیکستان، فرانسه، ایرلند، اوکراین، گینه‌، آلبانی، بولیوی، ترینداد و توباگو و پرو، حالا عبدالکریم حسن با پرچم قطر جدیدترین نامی است که به لیست قهرمانان تاریخ لیگ اضافه می‌شود.

  • منبع خبر : ورزش سه