جشن ایرانی در والیبال لیگ قهرمانان اروپا
جشن ایرانی در والیبال لیگ قهرمانان اروپا
والیبال لیگ قهرمانان اروپا در این فصل شاهد حضور بازیکنان ایرانی خواهد بود.

به گزارش حاشیه ورزش

علی‌رغم نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های این فصل، بازیکنان ایرانی زیادی توانستند لژیونر شوند که چند تن از آنها حالا این فرصت را خواهند داشت تا در بزرگترین تورنمنت باشگاهی جهان بازی کنند.

مبین نصری، دریافت کننده قدرتی آینده‌دار تیم ملی والیبال که به عضویت باشگاه زاویرچه لهستان درآمده، با توجه به حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، شانس بازی در این تورنمنت معتبر را خواهد داشت.

مهدی جلوه، سرعتی‌زن تیم ملی، یکی دیگر از بازیکنان ایرانی است که می‌تواند حضور در لیگ قهرمانان را تجربه کند، او که فصل قبل در فنرباغچه نیز توانست جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند حالا دوباره این شانس را خواهد داشت تا این بار با المپیاکوس یونان برای اولین بار در این مسابقات به میدان برود، البته این تیم باید در پلی‌آف برای صعود به لیگ قهرمانان شرکت کند.

میثم صالحی نیز سومین بازیکن از ایران خواهد بود که حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه خواهد کرد. او به عضویت فنرباغچه ترکیه درآمده است و این باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت.

سینا نیک‌پور پدیده نیم فصل اول سال قبل لیگ برتر والیبال ایران و باشگاه شهداب یزد نیز که به عضویت چسکه بودِجُوویسه جمهوری چک درآمده است، می‌تواند از این فرصت به بهترین نحو استفاده کند.

اگر هر چهار بازیکن بتواند همزمان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند برای اولین بار در تاریخ والیبال ایران خواهد بود که چهار بازیکن ایرانی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

  • منبع خبر : خبر ورزشی