ترنسفر مارکت لایو: اژدها وارد می‌شود!
ترنسفر مارکت لایو: اژدها وارد می‌شود!
تلاش باشگاه‌های بزرگ از بارسلونا تا آرسنال برای به خدمت گرفتن ستاره‌های مدنظرشان در این تابستان ادامه دارد.

به گزارش حاشیه ورزش

شایعات بسیاری در چند هفته اخیر درباره نقل و انتقالات باشگاه‌های بزرگ به گوش رسیده اما به نظر می‌رسد که همچنان بحث انتقال نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو به بارسلونا در صدر فهرست شایعات جذاب این پنجره تابستانی قرار دارد که شاید تکلیفش به‌زودی مشخص شود.

در حالی که مدیران این باشگاه به جذب او بسیار امیدوار و نزدیک شده بودند، شرایط در ۲۴ ساعت گذشته به‌صورت جدی تغییر کرده و احتمال ادامه حضور او در اتلتیک بیلبائو در فصل آینده افزایش پیدا کرده است که خبر خوبی برای بارسا نیست. کار حتی به جایی کشیده است که گفته می‌شود شاید نایکی هم در متقاعد کردن این بازیکن دخالت کند!

از سوی دیگر، باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس هم همچنان در تلاش هستند که بتوانند ستاره‌های مد نظرشان را هرچه زودتر به خدمت بگیرند و شایعات جذابی در چند ساعت گذشته درباره علاقه آرسنال به جذب لروی سانه و احتمال آغاز مذاکرات با بایرن مونیخ منتشر شده است

 پوشش زنده خبری

09 مرداد 1403 ساعت 10:46

مذاکرات مستقیم بین اتلتیکو مادرید و چلسی برای انتقال کانر گلگر به مادرید آغاز شده است. چلسی آماده است تا این بازیکن را با قراردادی به ارزش ۳۵ تا ۴۰ میلیون یورو به فروش برساند. این بازیکن از ماه می در فهرست اصلی ستاره‌های مدنظر اتلتیکو قرار دارد.

09 مرداد 1403 ساعت 10:37

به نوشته روزنامه اسپورت کمپانی نایکی قصد دارد به صورت جدی به روند انجام انتقال نیکو ویلیامز ورود کند و تلاشش را برای متقاعد کردن این بازیکن به کار بگیرد. آنها می‌دانند که حضور چنین ستاره‌ای چه درآمدی و بازتابی خواهد داشت، آن هم در شرایطی که بارسا یکی از پایگاه‌های اصلی نایکی در اروپاست و برای قد علم کردن مقابل رئال و آدیداس به این انتقال نیاز دارد.

09 مرداد 1403 ساعت 10:37

استراینیا پاولوویچ پس از انجام تست‌های پزشکی قرار است که روز سه‌شنبه رسما قراردادش را با باشگاه میلان به امضا برساند. سالزبورگ با ۱۸ میلیون یورو با انتقال این بازیکن موافقت کرده و بند پاداش دو میلیون یورویی هم برای این باشگاه در نظر گرفته شده است.

09 مرداد 1403 ساعت 10:35

چلسی امیدوار است که گابریل مک هرچه زودتر تصمیمش را برای پیوستن به این باشگاه بگیرد. این استعداد جوان و درخشان برزیلی که در گرمیو رشد کرده مورد توجه چند باشگاه اروپایی دیگر هم قرار گرفته است.

09 مرداد 1403 ساعت 10:35

انتظار می‌رود که انتقال ژوائو نوس از بنفیکا به پاری سن ژرمن در چند ساعت پیش رو قطعی شود. توافق نهایی تقریبا انجام شده و قرار است آخرین جلسه بین مدیران این دو باشگاه برگزار شود. گفته می‌شود قیمت توافقی ۷۰ میلیون یورو به علاوه رناتو سانچز خواهد بود.

 

  • منبع خبر : خبر ورزشی