کری ستاره رئال: امباپه دهان خیلی‌ها را بست!
کری ستاره رئال: امباپه دهان خیلی‌ها را بست!
فدریکو والورده از درخشش کیلیان امباپه در اولین دیدارش با پیراهن رئال مادرید خوشحال و راضی است.

به گزارش حاشیه ورزش

رئال مادرید شب گذشته در دیدار سوپر جام فوتبال اروپا در ورشو مقابل آتالانتا به میدان رفت و موفق شد با دو گل فدریکو والورده و کیلیان امباپه برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین قهرمانی این فصل را به دست آورد.

به گزارش ورزش سه، این بازی اهمیت زیادی برای بازیکنان و کادر فنی رئال و همچنین هواداران این تیم داشت، چون آن‌ها امیدوار بودند که بتوانند فصل را به بهترین شکل ممکن آغاز کنند و با کسب این عنوان قهرمانی با انگیزه بالایی قدم به رقابت‌های فصل جدید بگذارند تا مانند فصل گذشته خودشان را به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی معرفی کنند.

این اتفاق رخ داد و امباپه هم توانست در اولین دیداری که با پیراهن رئال مادرید و در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و تجربه کسب اولین جام اروپایی دوران حرفه‌ای فوتبالش با یک تیم باشگاهی را به دست آورد که باعث خوشحالی هواداران رئال هم شد.

اما تنها هواداران رئال از این اتفاق خوشحال نبودند و والورده هم پس از پایان بازی کری سنگینی برای منتقدان این ستاره فرانسوی خواند و به خبرنگاران گفت: «دیدن امباپه که کارش در رئال را با گلزنی و قهرمانی آغاز کرد بسیار خوشحال کننده و رضایت‌بخش است، خصوصا پس از صحبت‌های بسیاری که اخیرا مطرح شد و می‌توانست رختکن را تحت تاثیر قرار دهد. من فکر می‌کنم او دهان افراد زیادی را بست!»

  • منبع خبر : فرارو