قهرمان اول رئال در اتحاد ناپدید شد
قهرمان اول رئال در اتحاد ناپدید شد
آندری لونین که بازی به یادماندنی او برابر سیتی در اتحاد فراموش‌نشدنی است، هنوز نتوانسته برای رئال در فصل جاری بازی کند.

به گزارش حاشیه ورزش

آندری لونین از 19 می برابر ویارئال، در روز ماقبل آخر لیگ، دیگر در بازی رسمی برای رئال مادرید به میدان نرفته است. چهار ماه می‌گذرد و هیچ نشانی از بازگشت او به دروازه نیست. حتی در یکی از دو بازی بعدی رئال برابر اسپانیول و آلاوس، هر دو در برنابئو و با لزوم استفاده از سیستم چرخشی نیز لونین به میدان نخواهد رفت.

این خبری است که امروز مارکا اعلام کرد. آنچلوتی در ترکیب رئال برای دو بازی پیش رو که فاصله زمانی اندکی باهم دارند، تغییراتی ایجاد خواهد کرد، اما نه در دروازه. تا زمانی که هیچ دلیل بزرگتری وجود نداشته باشد که مانع از حضور تیبو کورتوا درون دروازه شود، ایده این است که لونین روی نیمکت بماند و فقط در صورت مصدومیت گلر بلژیکی به دروازه رئال برگردد.

او در آخرین بازی دوستانه تابستانی مقابل چلسی در تور آمریکا دقایقی برای رئال بازی کرد و از آن لحظه کورتوا گلر ثابت رئال در هفت بازی‌ای که رئال مادرید تاکنون انجام داده، بوده است.

نقش لونین در موفقیت‌های فصل قبل رئال انکارنشدنی است. او از مصدومیت رباط صلیبی کورتوا بهترین استفاده را برد و بازی‌هایی به یادماندنی انجام داد، اما با بازگشت کورتوا در اواخر فصل، جایگاهش را از دست داد و حتی در فینال لیگ قهرمانان نیز کورتوا فیکس شد. لونین تا قبل از فینال گلر ثابت رئال بود و درخشش او در ضربات پنالتی برابر سیتی در اتحاد یکی از عوامل رسیدن تیم به فینال بود. در مورد لونین و تا زمانی که کورتوا سالم و سلامت باشد، چیزی تغییر نخواهد کرد.

  • منبع خبر : خبر ورزشی