زمان آغاز مذاکرات رئال با مدافع بایرن
زمان آغاز مذاکرات رئال با مدافع بایرن
مدیران رئال مادرید قصد دارند در ماه ژانویه به صورت رسمی مذاکرات با آلفونسو دیویس را آغاز کنند.

به گزارش حاشیه ورزش

رئال مادرید از مدت‌ها قبل شرایط دیویس را زیر نظر داشته و همه از علاقه این باشگاه به جذب او با خبر بودند اما مبلغ مدنظر مدیران بایرن مونیخ برای فروش این بازیکن باعث شد که آنها ترجیح بدهند که تا پایان مدت زمان قرارداد او با این باشگاه صبر کنند تا بتوانند او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند.

قرارداد این ستاره کانادایی با بایرن در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و او این فرصت را دارد که این باشگاه را ترک کند و به دنبال کسب تجربه جدیدی در دوران فوتبالش باشد و بسیاری از منابع نزدیک به او مدعی شده‌اند که این بازیکن هم تمایل زیادی به پوشیدن پیراهن رئال و بازی کردن در سانتیاگو برنابئو دارد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که اگر دیویس تصمیمی برای امضای قرارداد جدید با بایرن مونیخ نداشته باشد و تا پایان سال جاری میلادی قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده باشد، رئال مادرید مذاکراتش برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده را از ماه ژانویه آغاز خواهد کرد.

با توجه به این که قرارداد دیویس در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، او می‌تواند آزادانه و به صورت قانونی از ماه ژانویه سال آینده میلادی با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و حتی پیش قرارداد امضا کند.

  • منبع خبر : خبر ورزشی