فیفا وارد عمل شد: احتمال جدی محرومیت دیبو
فیفا وارد عمل شد: احتمال جدی محرومیت دیبو
فیفا در حال بررسی اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم ملی آرژانتین برابر کلمبیا و فینال کوپا آمه‌ریکا برای محروم کردن امیلیانو مارتینز است.

به گزارش حاشیه ورزش

امیلیانو مارتینز معروف به دیبو یکی از چهره‌های جنجالی تیم ملی آرژانتین در چند سال اخیر بوده و با وجود درخششی که در دروازه این تیم داشته، نامش بیشتر به خاطر جنجال‌های به وجود آمده بر سر زبان‌ها افتاده است.

درگیری او با کیلیان امباپه و اتفاقاتی که پس از فینال رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با قهرمانی تیم ملی آرژانتین همراه بود رخ داد، باعث شد که اعتقادات بسیار زیادی از سوی فوتبال‌دوستان و رسانه‌ها از این بازیکن صورت بگیرد.

اما به نظر می‌رسد که این وضعیت باعث ایجاد تغییری در رفتار او نشده و مارتینز پس از قهرمانی تیم ملی کشورش در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ در تابستان امسال بار دیگر حرکاتش در زمین بازی را تکرار کرد

او همچنین پس از شکست تیم ملی آرژانتین در دیدار برابر تیم ملی کلمبیا در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی به‌شدت عصبانی بود و مشتی به دوربینی زد که در حال فیلمبرداری از حرکات او پس از این بازی بود.

حالا فابریتزیو رومانو تایید کرده که تحقیقات فیفا درباره این دو صحنه و رفتارهایی که مارتینز در زمین از خودش نشان داده، از چندی پیش آغاز شده و این احتمال بسیار جدی است که او از همراهی تیم ملی آرژانتین در دو بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ محروم شود که خبر بسیار بدی برای این تیم خواهد بود؛ اما به نظر می‌رسد که فیفا برای برخورد با این بازیکن مصمم است.

  • منبع خبر : خبر ورزشی