بازگشت کاپیتان تیم ملی مراکش در بازی با استقلال
بازگشت کاپیتان تیم ملی مراکش در بازی با استقلال
رومن سایس با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، مشکلی برای همراهی السد برابر استقلال ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش

استقلال و السد امشب در شرایطی به مصاف هم می‌روند که یکی از ستاره‌های تیم قطری با پشت سر گذاشتن مصدومیت طولانی، می‌تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

رومن سایس ستاره مطرح السد و کاپیتان تیم ملی مراکش که از زمان پیوستن به این تیم تاکنون با پیراهن قهرمان قطر به میدان نرفته است، امروز برای نخستین بار لباس السد را بر تن خواهد کرد و اولین بازی خود را برابر استقلال تجربه می‌کند.

او که فصل قبل از بشیکتاش به السد پیوسته بود، ابتدا به صورت قرضی راهی الشباب شد و سپس به تیم قطری بازگشت اما به دلیل آسیب‌دیدگی، تاکنون نتوانسته برای این تیم به میدان برود.

روزنامه الرایة از آمادگی سایس برای انجام نخستین بازی خود برای السد خبر داد و نوشت: تیم السد روز گذشته آخرین تمرین خود را در زمین تمرین فرعی انجام داد تا برای دیدار امروز مقابل استقلال تهران آماده شود. فلیکس سانچز در این تمرینات، آخرین نکات تاکتیکی و ترکیب تیم را مشخص کرد.

السد با آمادگی کامل، از جمله حضور تمامی بازیکنان خارجی و نخستین حضور رومن سایس مراکشی، آماده به میدان می‌رود. هدف این تیم کسب پیروزی و سه امتیاز بازی است، به‌ویژه که بازی در خانه و مقابل هواداران خودشان برگزار می‌شود. تمرین روز گذشته سبک برگزار شد تا بازیکنان دچار خستگی و آسیب‌دیدگی نشوند. سانچز تمرکز اصلی را بر روی جنبه‌های فنی و تاکتیکی گذاشت و پس از آن، تمرینی پشت درهای بسته برگزار شد تا تمرکز تیم حفظ شود.

  • منبع خبر : ایسنا