یوونتوس مدعی قهرمانی در چمپیونز لیگ است!
یوونتوس مدعی قهرمانی در چمپیونز لیگ است!
مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، به تمجید از عملکرد یوونتوس پرداخت و این تیم را مدعی قهرمانی در لیگ قهرمانان دانست.

به گزارش حاشیه ورزش

در یکی از دیدنی‌ترین بازی‌های هفته دوم ليگ قهرمانان اروپا، یوونتوس با نتیجه ۳-۲ از سد میزبانش لایپزیش آنهم با وجود یک یار کمتر گذشت و حالا با شش امتیاز جزء صدرنشنیان مسابقات به حساب می‌آید. لایپزیش نیز متحمل دومین شکست خود در این مسابقات شد.

مارکو روزه سرمربی لایپزیش در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: “بازی خیلی سختی برای ما بود. ابتدا خوب دفاع کردیم و توانستیم به گل اول نیز برسیم. وقتی از نیمه زمین بیرون آمدیم، یوونتوس فشارش را بیشتر کرد و با شایستگی بازی را به تساوی کشاند. گل دوم و ۱۰ نفره شدن یوونتوس نقطه عطف بازی بود. اما خیلی بازی را ساده گرفتیم و باز هم گل تساوی را دریافت کردیم. این نتیجه خیلی تلخ بود. اگر از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده می‌کردیم قطعا نتیجه طور دیگری رقم خورده بود.

روی دو موقعیت حریف بسیار ضعیف عمل کردیم و همچنین موقعیت‌های گلزنی پرشماری را از دست دادیم. یاد گیری در چنین مسابقاتی سخت است اما ما دقیقا در همین مرحله قرار داریم و باید آن را بپذیریم.

باید سعی کنیم بهتر شویم و اشتباهات را کنار بگذاریم. همان‌طور که گفتم، موقعیت‌های گلزنی بسیاری را از دست دادیم و امیدوارم از بازی‌های بعد این نقطه ضعف را برطرف کنیم.”

ضمن آنکه باید از کلاس بازی بالای یوونتوس تعریف کنم. حرکت آنها روی گل دومی که منجر به مساوی شدن بازی به‌ثمر رسید واقعا عالی بود‌. مطمئنا یوونتوس یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ قهرمانان در فصل جاری مسابقات است.”

  • منبع خبر : خبر ورزشی