اولین پیروزی مورینیو با رم در سری آ (عکس)
اولین پیروزی مورینیو با رم در سری آ (عکس)
آ اس رم در اولین دیدار فصل جدید سری آ مقابل فیورنتیا به پیروزی 3-1 رسید.

به گزارش “حاشیه ورزش“، شاگردان ژوزه مورینیو که در این دیدار میزبان حریف فلورانس بودند، به لطف درخشش تامی آبراهام و جوردن ورتو موفق شدند به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

اولین اتفاق مهم بازی در دقیقه 17 رخ داد؛ زمانی که بارتلومی دراگوفسکی، دروازه بان فیورنتینا، با خروج از محوطه جریمه، روی تامی آبراهام مرتکب خطا شد و داور هم او را با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.

رمی ها از برتری نفری شان استفاده کردند و در دقیقه 27 به گل رسیدند. این بار هم تامی آبراهام در متن حرکت بود و با یک پاس خوب، هنریک میخیتاریان را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید و در ابتدای نیمه دوم، رم هم 10 نفره شد. نیکولو زانیولو که یک کارت زرد داشت، با خطا روی بازیکن حریف در میانه زمین، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

هشت دقیقه بعد فیورنتینا به گل تساوی رسید. روی یک ارسال به محوطه جریمه رم بود که توپ پشت مدافعان به نیکلا میلینکوویچ رسید و او هم با یک ضربه محکم کار را به تساوی کشید.

اما این نتیجه تنها 4 دقیقه پایدار بود و رمی ها خیلی زود بار دیگر پیش افتادند. روی حرکت خوب میخیتاریان و پاس در عرض آبراهام، این جوردن ورتو صاحب موقعیت شد و با یک بغل پای ساده گل دوم را به نام خود کرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 80، ورتو گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر رساند. این بار روی پاس در عمق عالی از الدور شومودوروف، مهاجم ازبک رم، بود که ورتو توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

در دقایق پایانی هر دو مربی دست به چند تعویض زدند اما هیچ یک از آنها تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با نتیجه 3-1 به سود رم به پایان رسید.