ملی‌پوش هندبال زنان لژیونر شد
ملی‌پوش هندبال زنان لژیونر شد
راضیه جانباز عضو تیم ملی هندبال زنان ایران برای فصل جدید در لیگ ترکیه دست به توپ خواهد شد.

به گزارش حاشیه ورزش، راضیه جانباز ملی‌پوش هندبال ایران به تیم آنتالیا ترکیه پیوست و در فصل جدید در لیگ برتر ترکیه بازی خواهد کرد. جانباز نخستین هندبالیست زن ایرانی است که در لیگ‌های اروپایی دست به توپ خواهد شد.

جانباز پیش از این برای باشگاه سپاهان اصفهان بازی می‌کرد. او خبر لژیونر شدنش را در صفحه رسمی خود منتشر و اعلام کرد که اولین لژیونر هندبال زنان ایران است که در سطح حرفه‌ای بازی می‌کند.

این ملی‌پوش در صفحه مجازی خود نوشت: “اولین لژیونر هندبال زنان ایران هستم که در لیگ حرفه ای توپ خواهد زد. اسم من همیشه در خاطرتان می‌ماند، زیرا همیشه پایم را فراتر می‌گذارم، همیشه برای خودم رویاهای بزرگی ترسیم می‌کنم و تا رسیدن به آنها دست از کوشش بر نمی‌دارم. با تمام وجودم برای تیم جدیدم در سطح اول لیگ هندبال ترکیه خواهم جنگید. امیدوارم که نماینده شایسته ای برای هندبال جمهوری اسلامی ایران، برای پرچم مقدس کشورم و تمام دختران ورزشکار این دیار کهن باشم. امیدوارم بتوانم با تیم جدیدم جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنم. همچنین من از فدراسیون هندبال کشورم با تمام وجودم تشکر می‌کنم، که حامی و پشتیبان من در این امر بودند.”