برگزاری لیگ مینی‌گلف کشور برای نخستین‌بار
برگزاری لیگ مینی‌گلف کشور برای نخستین‌بار
لیگ مینی‌گلف کشور برای نخستین‌بار در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حاشیه ورزش به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، سید جلال عرفانیان، سرپرست هیات گلف استان تهران در خصوص برنامه‌های پیش‌روی هیات گلف استان تهران، اظهار کرد: با همکاری فدراسیون گلف و برنامه‌ریزی‌های رییس کمیته مینی‌گلف هیات استان تهران برای نخستین بار در کشور لیگ مینی گلف کشور در دو بخش زنان و مردان به مناسبت هفته دفاع مقدس را در استان تهران برگزار می‌کنیم. این لیگ با حضور ۱۶ نفر در بخش زنان و ۱۶ نفر در بخش مردان برگزار می‌شود. این مسابقات از اول مهرماه به میزبانی باشگاه مینی‌گلف مینیاتور انجام می‌گیرد. نفرات برتر نیز جوایزی دریافت خواهند کرد. برای نخستین بار قوانین مسابقات لیگ توسط کارشناسان این رشته تدوین شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به این‌که بیش از ظرفیت لیگ‌ برتر شاهد استقبال و ثبت نام علاقه‌مندان به این رشته بودیم لیگ دسته یک نیز در دو بخش زنان و مردان برگزار می‌شود. چهار نفر نخست در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود خواهند کرد  و ۴ نفره انتهای جدول در لیگ برتر، راهی لیگ دسته یک می‌شوند.

سرپرست هیات گلف استان تهران با اشاره به ویژگی‌های رشته مینی‌گلف یادآوری کرد: در زمان فعلی و با شیوع کرونا، مینی‌گلف از جمله رشته‌هایی است که خانواده‌ها و علاقه‌مندان می‌توانند در فضای باز و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی به آن بپردازند. برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک مینی گلف نیز در راستای توسعه، گسترش و معرفی بیش‌تر این رشته برگزار می‌شود.