ابهام در وضعیت ستاره کلیدی الهلال قبل از رویارویی با پرسپولیس
ابهام در وضعیت ستاره کلیدی الهلال قبل از رویارویی با پرسپولیس
این احتمال زیاد است که هافبک هجومی الهلال دیدار برابر پرسپولیس را از دست بدهد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از الریاضیه، سالم الدوسری یکی از بازیکنان کلیدی الهلال و تیم ملی فوتبال عربستان به شمار می‌آید.

الدوسری در دیدار اخیر الهلال با مصدومیت مواجه شده است. آسیب دیدگی این بازیکن جدی است تا جایی‌که او دو بازی حساس عربستان در انتخابی جام جهانی برابر ژاپن و چین را از دست داد که این یک خبر شوک‌آور برای کادر فنی تیم ملی بود.

الریاضیه درباره احتمال غیبت الدوسری در دیدار برابر پرسپولیس گفت: هنوز وضعیت این بازیکن برای رویارویی با پرسپولیس مشخص نیست و همه چیز بستگی به مراحل درمان الدوسری دارد.

البته نواف الآسیوی، خبرنگار عربستانی اعلام کرد که الدوسری ۴ هفته قادر به همراهی الهلال نیست و اگر این درست باشد او بازی برابر پرسپولیس را از دست خواهد داد.

الدوسری یکی از بازیکنان کلیدی الهلال به شمار می‌آید. او در دیدار برابر استقلال گل دوم را به ثمر رساند و قطعا غیبتش برابر پرسپولیس تاثیرگذار خواهد بود.

الهلال عبدالله عطیف دیگر هافبک ملی پوش خود را برابر پرسپولیس در اختیار ندارد و اصلا دوست ندارد که الدوسری را هم از دست دهد. جالب اینکه سلمان الفرج، کاپیتان الهلال و تیم ملی عربستان هم مصدوم است اما او به بازی برابر پرسپولیس خواهد رسید.