سرمربی هندبال مس: بینی بازیکن من شکست، داور خطای 9 متر داد!
سرمربی هندبال مس: بینی بازیکن من شکست، داور خطای 9 متر داد!
حمید صادقی می‌گوید در بازی دوم مس مقابل الکویت در جریان مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا داوری به ضرر تیمش بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش ، حمید صادقی درباره شکست شب گذشته (یکشنبه) مس در مسابقات هندبال جام باشگاه‌های مردان آسیا اظهار کرد: مقابل الکویت بازی خیلی خوب و زیبایی انجام دادیم. ما با تیم بسیار قدری بازی کردیم که از بازیکنان اروپایی بهره می‌برد اما با این حال تا ثانیه‌های پایانی مغلوب تاکتیک، تکنیک و دفاع ما شده بود.

سرمربی تیم هندبال مس کرمان گفت: در ۲۰ دقیقه نیمه اول این بازی هم در دفاع و هم در حمله خوب بودیم و بعد از آن افت کردیم اما در نیمه دوم بچه ها توانستند بازی را برگردانند و اختلاف را افزایش دهند. متاسفانه در دقایقی از نیمه دوم در دفاع مشکل پیدا کردیم و نتوانستیم آنجایی که نیاز بود در حمله خوب کار کنیم و در نتیجه بازی را واگذار کردیم. رقابت هایی در این سطح همین گونه است و تیمی که نتواند بازی را کنترل کند و نتیجه بگیرد، محکوم به شکست است.

صادقی به داوری این بازی اعتراض کرد و گفت: داوری در کل خوب بود ولی در دقایق پایانی بازی اشتباهاتی داشت که به ضرر مس تمام شد. روی بازیکن من خطا شد طوری که بینی اش شکست و داور تنها خطای ۹ متر داد ولی در عوض به دو بازیکن من به خاطر یک خطای کوچک اخطار دو دقیقه داد و تیم را چهارنفره کرد. در کل از داوری هم گله دارم که به ضرر تیم مس کار کرد.

سرمربی تیم صنعت مس در پایان گفت: دو بازی دیگر مقابل تیم های الوحده و ازبک داریم که باید سعی کنیم نتیجه این بازی را جبران کنیم.