مشکل موجود در یونایتد از دید رانگنیک
مشکل موجود در یونایتد از دید رانگنیک
سرمربی یونایتد نداشتن تعادل و بازیکنان ناراحت را مشکل بزرگ این تیم دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از ساکرنت، رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی منچستریونایتد گفته است که بازیکنان “ناراضی” زیادی در منچستریونایتد وجود دارند، اما از تیم خواسته است که حرفه‌ای باشد زیرا آن‌ها به دنبال بازگشت از شکست مقابل وولوز هستند. او مشتاق است با پیروزی برابر استون ویلا در جام حذفی روز دوشنبه به مسیر خود بازگردد و به بازیکنانی که متعهد نیستند پیشنهاد کرد اولدترافورد را ترک کنند.

منچستریونایتد در اولین دیدار خود در سال جدید میلادی در خانه به دیدار ولورهمپتون رفت و با یک گل باخت تا به این ترتیب رالف رانگنیگ اولین باخت خود را روی نیمکت تیم یونایتد تجربه کرد.

این مربی آلمانی در نشست خبری قبل از دیدار با استون ویلا در جام حذفی گفت: متاسفانه شرایط خوبی در تیم نداریم. از نظر روحی شرایط تیم خوب نیست و باید این وضعیت را تغییر داد. ما بازیکنانی داریم که قراردادشان در تابستان به پایان می‌رسد، شاید یک یا دو بازیکن هم داریم که می‌خواهند جدا شوند و قرارداد دارند. این وضعیت در شان تیم یونایتد نیست. ما گل‌های کم‌تری نسبت به قبل دریافت می‌کنیم، اما هم‌چنان به تعادل نیاز داریم. ما باید بهترین تعادل ممکن را بین حمله و دفاع پیدا کنیم و این چیزی است که باید در آن بهتر شویم. در تیم ما تعادل نیست و در زمین این را نشان نمی‌دهیم و این مساله ناراحت کننده است. امیدوارم در دیدارهای آتی شرایط برای ما تغییر کند و بتوانیم بهتر از قبل شویم.

در اولین دیدار این دوراز رقابت ها منچسترسیتی جمعه شب برابر تیم دسته چهارمی سوئیندون تاون به میدان رفت که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه ۴ بر یک به سود تیم میهمان به پایان رسید. در این بازی تک گل سوئیندون تاون توسط هری مک‌کردی در دقیقه ۷۸ به ثبت رسید اما برناردو سیلوا در دقیقه ۱۴، گابریل ژسوس در دقیقه ۲۸، ایلکای گوندوگان در دقیقه ۵۹ و پالمر در دقیقه ۸۲ برای سیتی گلزنی کردند.

سایر بازی‌های این دور از رقابت‌ها امروز شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه برگزار می‌شود.