اعتراض رانگنیک به داوری بعد از حذف یونایتد از لیگ قهرمانان
اعتراض رانگنیک به داوری بعد از حذف یونایتد از لیگ قهرمانان
سرمربی یونایتد بعد از حذف از لیگ قهرمانان عملکرد داور بازی را زیر سوال برد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از اسپورت، منچستر یونایتد در دیدار برگشت برابر اتلتیکو مادرید با یک گل شکست خورد تا با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.

رالف رانگنیک پس از حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان توسط اتلتیکو مادرید، تصمیمات عجیب داوری را زیر سوال برد. پیروزی ۱-۰ در اولدترافورد کافی بود تا به اتلتیکو کمک کند تا به مرحله یک چهارم نهایی برسد و یک فصل بدون جام دیگر را برای یونایتد رقم بزند.

رانگنیک سرمربی موقت یونایتد از عملکرد اسلاوکو وینچیچ داور بازی عصبانی شد و اظهار تعجب کرد که چرا فقط ۴ دقیقه وقت های تلف شده اعلام کرده است.

سرمربی یونایتد بعد از حذف از لیگ قهرمانان گفت:‌ من فکر می کنم نیمه اول بسیار خوبی را داشتیم و دقیقاً همانطور که می خواستیم با انرژی بالا بازی کردیم اما نتوانستیم موقعیت‌های خودمان را به گل تبدیل کنیم. ما چند موقعیت خوب داشتیم که باید گل می‌زدیم اما نشد. در نیمه دوم کار برای ما سخت بود. همیشه یک نفر روی زمین دراز کشیده بود. من هم‌چنین نمی‌توانم تصمیمات داوری را درک کنم. نمی‌توانم بگویم که تصمیمات داوری در این نتیجه تعیین کننده بود یا نه، اما حداقل او خیلی می‌توانست وقت اضافه بگیرد.

یونایتد اکنون برای رسیدن به لیگ قهرمانان فصل آینده باید در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد، اما رانگنیک هنوز به این فکر نمی‌کند که چگونه در نهایت فاصله خود را با سه تیم پیشرو در انگلیس یعنی منچسترسیتی، لیورپول و چلسی، کم کند.

وی افزود: الان خیلی زود است درباره سهمیه لیگ قهرمانان حرف بزنیم. ما هنوز ۹ بازی دیگر در لیگ برتر داریم و تلاش می‌کنیم این فصل را در بالاترین سطح ممکن کار را به پایان برسانیم. ما می‌خواهیم دوباره به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم و کاملاً آگاه هستیم که برای رسیدن به این هدف باید بازی‌های خودمان را ببریم. در حال حاضر فکر کردن در مورد این که چگونه می‌توانیم فاصله خود را با تیم‌های برتر کم کنیم خیلی زود است. تمرکز من روی به پایان رساندن فصل جاری با این تیم است، سپس وقت آن است که در مورد چیزهای دیگر صحبت کنم.

به این ترتیب یک فصل دیگر بدون جام برای یونایتد رقم خورد و این تیم در فصل جاری باید تلاشش کند تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.