هیات نوپا ورزش‌های آمادگی جسمانی در مشهد کلید خورد
هیات نوپا ورزش‌های آمادگی جسمانی در مشهد کلید خورد
«امیررشید لمیر»عضو هیات علمی گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی دانشگاه فردوسی مشهدبه‌عنوان سرپرست هیات آمادگی جسمانی معرفی شد

به گزارش حاشیه ورزش 

خروشی- برحسب تقاضای وی روسای کمیته‌های : کمیته آمادگی جسمانی پارسی،کمیته حرکات آیینی،بادی بالانس،ایروپامپ،کار باابزار و دستگاه‌های آمادگی جسمانی، فیوژن فیتنس،دوچرخه ثابت و چرخ‌های سالنی،کلستنیکس،روش تمرینیEMS،کراس ترینینگ،تمرینات معلق،باراوسل،تمرینات ورزشی کاربردی،کراسفیت،ورزش در آب،یوگا،پیلاتس و آمادگی جسمانی  در این نشست حکم مسوولیت خود را دریافت خواهند کرد.

برخی از سوابق آموزشی و ورزشی دکتر امیر رشیدلمیرمعاون پژوهشی دانشکده علوم ورزشی،مدیر گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی،مدرس فدراسیون جهانی کشتی و انیستیتوی بین المللی،دکتر تغذیه و بدنسازی تیم های ملی کشتی ایران ودارنده 3 مدال طلا و یک نقره در مسابقات جهانی و بین‌المللی اشاره‌شده است.

بعد از موافقت وزیر ورزش و جوانان با بازنشستگی افشین ملایی رییس پیشین فدراسیون ورزش‌های همگانی طی حکمی علی خلیلی چچکی را به‌عنوان سرپرست جدید فدراسیون ورزش‌های همگانی منصوب کرد.

بر اساس این تغییرات سامان‌دهی فدراسیون جدید آمادگی جسمانی که از فدراسیون ورزش‌های همگانی منفک شد کلید تغییراتش زده شد.و هیات های استانی این فدراسیون نوپا با معرفی سرپرست فعالیت خود را آغاز کرد.

به همین منظور در نشستی که قرار است در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شود.دفتر کار، سرپرست و روسای کمیته‌های تحت پوش هیات آمادگی جسمانی و ورزش‌های تمرینی در ساختمان شهید بهشتی مشهد تشکیل و سازمان‌دهی می‌شوند.

 

  • نویسنده : مجید خروشی