با استقبال مسوولان ورزش استان کاروان 17 نفره جاده عاشقی به مشهد رسید
با استقبال مسوولان ورزش استان کاروان 17 نفره جاده عاشقی به مشهد رسید
اعضای این کاروان در بدو ورود در میدان ۱۵ خرداد شهر مشهد مورد استقبال مردم، نهادها، هیات‌های ورزشی، تشکل‌های فرهنگی و مسئولان شهری قرار گرفتند و با همراهی آنان برای زیارت به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند و خادمان بارگاه منور رضوی به استقبالشان آمدند.

به گزارش حاشیه ورزش

خروشی-
این گزارش کاروان 17 نفره دونده که سفر خودر ا از شلمچه مرز ورودی حضرت رضا علیه السلام آغاز کرده بود بعد از عبور از 6استان و طی 2300 کیلومتر به مشهد رسید.
دوندگان جاده ولایت بعد از پابوسی حضرت رضا علیه السلام بر مزار قهرمانان و دوندگان مشهدی در بهشت رضا حضور یافتند ویاد و خاطره این عزیزان را با اهدای شاخه های گل گرامی داشتند.
رضا آدریان در مراسم استبال از این ورزشکاران با اشاره به اهمیت برگزاری این سفر فرهنگی و ورزشی گفت: این هجرت و سفر حضرت رضا علیه السلام تأثیر بسیار زیاد و غیرقابل توصیفی در گسترش مذهب حقه تشیع در ایران داشته و ایشان با اعمال، رفتار، سنت و سیره خود در مسیر این هجرت نمونه و الگویی از معارف، اخلاق و مفاهیم ناب اسلامی را به یادگار از خود به جای گذاشتند. بنابر این ضروری است که این سیره را گرامی بداریم و با حرکت های فرهنگی و ورزشی د راستای این هدف گام برداریم.
وی افزود: این دوازدهمین سال حرکت این کاروان ورزشی است که بصورت مستمر انجام می‌شود. کاروان جاده ولایت متشکل از 17 ورزشکار خراسان رضوی مسیر ۱۹۹۶ کیلومتری جاده ولایت را از شلمچه تا مشهد در مدت ۱۱روز به صورت دو امدادی استقامتی طی کرد.
این کاروان حرکت خود را از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز کرد و پس از عبور از ۴۵ شهر در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی وارد مشهد شد.
گاروان جاده عاشقی در بدو ورود به هر استان مسیر جاده ولایت، مورد استقبال مسوولن و مدیران استانها قرار گرفتند و حتی در طول مسیر تعدادی هم از دوندگان آن استان‌ها به کاروان اضافه شدند.