آتش‌بازی محمدی لیگ قطر را بهم ریخت!
آتش‌بازی محمدی لیگ قطر را بهم ریخت!
ستاره ایرانی السیلیه نقش اول پیروزی مهم تیمش در راه بقا در لیگ ستارگان را داشت.

به گزارش حاشیه ورزش

کارشناسان فوتبال قطر تا دو هفته قبل السیلیه را گزینه اول سقوط به لیگ یک قطر می‌دانستند و شانسی برای این تیم قائل نبودند، اما دو پیروزی متوالی این تیم با درخشش مهرداد محمدی که دومین برد آنها چهارشنبه شب به دست آمد، کاری کرد تا حالا احتمالا فقط نیاز به یک امتیاز برای بقا داشته باشند.

تیم فوتبال السیلیه در حالی که مثل همیشه مهرداد محمدی را در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم حمد الکبیر مقابل تیم رده هفتمی المرخیه قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل جاری لیگ ستارگان قطر را انجام بدهد.

السیلیه که هفته گذشته با پاس گل مهرداد محمدی به پیروزی ۴ بر صفر مقابل الاهلی رسیده و اختلاف خود با ام‌صلال رده یازدهمی (منطقه پلی‌آف) را به سه امتیاز کاهش داده بود، برای زنده نگه داشتن امیدهایش فقط نیاز به کسب برتری در جدال با المرخیه داشت، اما در همان دقایق ابتدایی دروازه‌اش را باز شده دید.

ستاره ایرانی السیلیه که انگیزه زیادی برای نجات تیمش داشت، در دقیقه ۴۵ با یک فرار عالی از سمت راست و دریافت پاس در عمق از میانه زمین، صاحب فرصت گلزنی شد که با یک استارت سریع و ضربه فنی پای چپ دروازه المرخیه را باز کرد و پیش از اینکه به رختکن بروند، کار را به تساوی کشید.

السیلیه که روی درخشش مهرداد محمدی حساب ویژه‌ای باز کرده بود، در نیمه دوم هم با نفوذهای این بازیکن صاحب موقعیت می‌شد که توانست روی حرکت مهاجم ایرانی‌اش در محوطه جریمه به یک پنالتی دست پیدا کند و کمک‌های ویدئویی نیز خطا روی او را تایید کردند.

مهرداد محمدی پنالتی‌ای که خودش گرفته بود را به شیوه خاص و مکث در لحظه آخر و شوت به مرکز دروازه تبدیل به گل کرد و السیلیه را با یک گل مقابل المرخیه پیش انداخت تا امیدهایشان برای کسب سه امتیاز را دوباره زنده کنند.

در شرایطی که بازی با دبل مهرداد محمدی و پیروزی السیلیه رو به پایان بود، این تیم در دقیقه اول وقت‌های اضافه با شوت استثنایی و فنی اسماعیل خافی از پشت محوطه جریمه به گوشه دروازه المرخیه به سومین گل دست یافت و برتری‌اش را قطعی کرد.

السیلیه که در شب درخشش مهرداد محمدی در آستانه نجات از قعر جدول و منطقه سقوط بود و با این برد می‌توانست به رده یازدهم لیگ ستارگان صعود کند، به علت گل لحظه آخری و تساوی ام‌صلال مقابل الشمال، با ۱۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم ماند.

یاران محمدی با پیروزی ۳ بر یک خارج از خانه مقابل المرخیه ۱۶ امتیازی شدند و در حالی که یک هفته به پایان فصل لیگ ستارگان قطر باقی مانده، فاصله یک امتیازی با الریان و ام‌صلال و اختلاف دو امتیازی با الشمال دارند و می‌توانند با پیروزی یا حتی تساوی در دیدار پایان برابر الوکره از خطر سقوط نجات پیدا کنند.

ستاره ایرانی السیلیه با دبل مقابل المرخیه، تعداد گل‌های این فصل خود در لیگ ستارگان قطر را به ۹ گل در ۱۶ مسابقه افزایش داد که آمار جالب توجهی برای او به حساب می‌آید.