آتش بر خرمن فوتسال؟
آتش بر خرمن فوتسال؟

اقدامات اخیر فدراسیون فوتبال در مورد فوتسال با اعتراضاتی از سوی پیشکسوتان و فوتسالی‌ها همراه بوده است. به گزارش حاشیه ورزش، عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در مدت حضور در فدراسیون فوتبال وعده‌هایی برای بهبود شرایط این رشته داده اما تقریبا هیچ کار مثبتی برای فوتسال نکرده است و چند اقدام او با سر و […]

اقدامات اخیر فدراسیون فوتبال در مورد فوتسال با اعتراضاتی از سوی پیشکسوتان و فوتسالی‌ها همراه بوده است.

به گزارش حاشیه ورزش، عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال در مدت حضور در فدراسیون فوتبال وعده‌هایی برای بهبود شرایط این رشته داده اما تقریبا هیچ کار مثبتی برای فوتسال نکرده است و چند اقدام او با سر و صدای زیادی هم همراه بوده است.

او که در جلسه با ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی قول نگاه ویژه به فوتسال را داد گرچه فعلا حمایت سرمربی تیم ملی را دارد و ناظم الشریعه چند بار از اقدامات او تجلیل کرده اما با سه اقدام جنجالی حسابی ناراحتی فوتسالی‌ها را برانگیخته است. او ابتدا مهرداد سراجی را به عنوان سرپرست کمیته فوتسال انتخاب کرد که این انتخاب او با سر و صدای زیادی همراه بود و تقریبا اکثر فوتسالی‌ها از انتخاب این چهره گمنام برای فوتسال انتقاد کردند و حتی حسین شمس تهدید کرد پشت پرده انتخاب او را افشا می‌کند و چند فوتسالی دیگر هم علیه او موضع گرفتند.

در گام دوم عزیزی خادم انحلال سازمان لیگ فوتسال را کلید زده و شنیده می‌شود این سازمان و هیات رییسه آن منحل شده و زیر نظر کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال فعالیت می‌کنند که یک عقبگرد شدید است و فوتسالی‌ها می‌گویند استقلال این رشته کاملا از بین می‌رود.

سومین کار سوال برانگیز عزیزی خادم اقدام به فروش دو ساختمان سازمان لیگ فوتسال است. دو ساختمانی که با هزینه تیم‌های فوتسالی خریده شده و حالا عزیزی خادم قصد دارد برای پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال و بدهی‌های انباشته شده چوب حراج به این دو ساختمان بزند که به شدت با واکنش اهالی فوتسال روبه‌رو شده است.

به نظر می‌رسد عزیزی خادم به جای نگاه ویژه، آتش بر خرمن فوتسال زده است. این در حالی است که تیم ملی نیز باید چندی دیگر در جام جهانی فوتسال شرکت کند.