آخرین فرصت استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی
آخرین فرصت استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی
استقلال تا پایان فروردین فرصت دارد، بدهی استراماچونی سرمربی سابق خود را پرداخت کند.

به گزارش حاشیه ورزش

اگر چه مهلت بارگذاری مدارک برای کسب مجوز حرفه ای از سوی باشگاه‌ها تا 31 مارس یعنی 11 فروردین بود، اما استقلال بر اساس رای صادره از سوی فیفا تا 31 فروردین فرصت دارد، بدهی مربی ایتالیایی را پرداخت کند و در این صورت جریمه ای علیه این تیم اعمال نخواهد شد.

بدهی ای که در زمان خود کم بود، به خاطر بی توجهی به آرای صادره از سوی فیفا هم اکنون به یک میلیون 600 هزار یورو رسیده است و اگر باشگاه استقلال تا پایان فروردین این بدهی را پرداخت نکند، فیفا در فورجه جدیدی که برای استقلال در نظر می‌گیرد، به طور حتم جرایم را افزایش خواهد داد و اهرم‌های فیفا بعد از بستن پنجره کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین تر خواهد بود.

گفتنی است، باشگاه استقلال برای اینکه بار دیگر با چالش حذف از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا مواجه نشود، در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تعیین مهلت بیشتر برای تیم‌های بدهکار از جمله خود شده است و از طریق مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیر درخواست خود است. باید منتظر ماند و دید که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا با این درخواست موافقت خواهد کرد یا نه. در صورت عدم موافقت با درخواست باشگاه استقلال، مدارک این تیم برای حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا تایید نخواهد شد و این تیم برای دومین سال متوالی شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.