آخرین وضعیت تیم ملی والیبال از زبان امیر خوش‌خبر
آخرین وضعیت تیم ملی والیبال از زبان امیر خوش‌خبر
سرپرست تیم ملی والیبال شرایط تیم ملی و روند تمرینات تیم را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش ، تیم ملی والیبال ایران در سال ۱۴۰۱ در رویدادهایی چون جام واگنر، لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ و قهرمانی مردان جهان شرکت می‌کند.

اردوی آماده‌سازی تیم از شنبه، ۲۰ فروردین ماه با حضور ۱۹ بازیکن در فدراسیون والیبال آغاز شد.

امیرخوش‌خبر، سرست تیم ملی والیبال در گفت‌وگو با ایسنا به وضعیت اردوهای ملی اشاره و بیان کرد: در غیاب یکسری از بازیکنان اصلی مثل میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، میثم صالحی، و مرتضی شریفی فعلا تمرینات را انجام می‌دهیم. تمرینات خیلی خوب پیش می‌رود و فشار زیادی به بازیکنان می‌آید. آقای عطایی کارهای بدنسازی و تکتیکی را به صورت کاملا جدی شروع کرده است. خوشبختانه مصدوم جدی نداریم و منتظریم آسیب‌دیده‌هایمان بهتر و به تیم ملحق شوند.

او در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی میثم صالحی گفت: آقای صالحی به لیگ ملت‌ها نمی‌رسد. در حال حاضر در ایتالیا است و مراحل فیزیوتراپی را می‌گذراند. بر اساس فیلم‌هایی که برای ما می‌فرستد و گزارش‌های پزشکش پیشرفت فوق العاده خوبی دارد. کارهای تقریبا سنگینی انجام می دهد اما مقداری زمان می‌برد و ما این فرصت را برای بهبودی کامل به او می‌دهیم چون باید از نظر ذهنی هم آمادگی حضور در تمرینات را داشته باشد. به هر حال عمل سنگینی انجام داده است و باید ذهنش فارغ و آسوده از این آسیب دیدگی باشد که این فرصت را حتما به او می‌دهیم.

خوش‌خبر در مورد عدم حضور ملی‌پوشان تیم‌های پیکان و شهداب در اردوی ملی و تاثیر آن بر تمرینات گفت: خیلی به نفع تیم ملی نیست اما آنها تعهداتی به باشگاه خود دارند و ما به خواسته‌های باشگاه‌ها احترام می‌گذاریم. البته زمان طولانی نیست و از امروز در اختیار باشگاه‌ها قرار می گیرند اما روند تمرینا ت ما بسیار خوب بود. آقای یاناس بدنساز تیم برای تک تک بازیکنان برنامه ریزی کرده است. مقداری از برنامه‌هایشان دور می‌شوند، مگر اینکه برنامه‌هایی که آقای یاناس در اختیارشان می‌گذارد را به خوبی و با نظارت کامل مربیانشان در باشگاه‌های خود انجام بدهند و این زنجیره قطع نشود تا زمانی که به تیم ملی و اردو برمی‌گردند خیلی از شرایط آمادگی‌ دور نباشند.