آخرین وضعیت یحیی از زبان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس
آخرین وضعیت یحیی از زبان رئیس هیئت مدیره پرسپولیس
حسین شهریاری با قاطعیت از ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس سخن گفت.

به گزارش حاشیه ورزش 

حسین شهریاری، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در حاشیه تماشای دیدار فینال تنیس فیوچرز تهران گفت: اولین بار است که به تماشای مسابقات تنیس می‌آیم. تاکنون در این سطح رقابت تنیس در ایران نبوده و واقعا کارهای خوبی توسط فدراسیون تنیس انجام شده که جای تبریک دارد. اینکه پیش از ۷۰ بازیکنان خارجی به این مسابقات آمدند اتفاق خوبی برای تنیس ما بود و قطعا به رشد تنیس کمک خواهد کرد.

وی درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس گفت: درباره مباحث مربوط به آینده پرسپولیس در هیئت مدیره بحث می‌شود. بر اساس توافقی که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی منعقد شده یک عضو مالی وارد هیئت مدیره شد و باقی نفرات ابقا شدند. درویش هم به کار خود به عنوان مدیرعامل را با قدرت ادامه می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا درخصوص ادامه کار یحیی گل محمدی هم بحث شد یا خیر، گفت: صحبتی در این مورد نشد اما او با ما قرارداد دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

شهریاری درباره فعالیت باشگاه پرسپولیس در رشته‌های دیگر توضیح داد: قرار شد در بخش بانوان تیمداری کنیم و در دو رشته دیگر فعال که یکی رشته سوارکاری خواهد بود، فعالیت داشته باشیم.

او در خصوص نحوه توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای ایجاد تغییرات در هیئت مدیره، گفت: توافق در سطح وزیر انجام شده و ما در جریان جزئیات آن نیستیم. در باشگاه ما تقریبا تغییرات خاصی رخ نداد. پرسپولیس سال گدشته موفقیت‌های خوبی به دست آورد که مرهون هماهنگی و دانش هیئت مدیره و مدیریت خوب درویش بود. همه قهرمانی‌ها توسط پرسپولیس بدست آمد و با اضافه شدن یک یار اقتصادی ان‌شالله حرکت باشگاه بهتر نیز خواهد شد.

شهریاری در مورد ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان، گفت: این بخشنامه برای پرسپولیس و استقلال می‌تواند دردسر ایجاد کند. شاید باعث انصباط مالی در کشور شود و به نفع فوتبال باشد. اگر نظارت دقیقی بر این بخشنامه شود به نفع فوتبال خواهد بود اما اگر فقط قرار باشد این دو باشگاه این بخشنامه را رعایت کنند آن وقت مشکلات زیادی رخ خواهد داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از سوی گل محمدی برای جذب بازیکن ارائه شده یا خیر گفت: خبر ندارم اما تا الان لیستی نداده‌اند و در حال استراحت هستند.