آخرین وعده فتح‎الله‌زاده پس از بازگشت به صندلی مدیریت
آخرین وعده فتح‎الله‌زاده پس از بازگشت به صندلی مدیریت
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اشکالی ندارد.

به گزارش حاشیه ورزش

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر در واکنش به سوال این مجری که «مگر استعفا نداده بودید؟ چرا برگشتید»، عنوان کرد: چون گفتند باید همه بیاییم و تلاش کنیم و به این شکل نمی‌شود! همه اعضای هیئت مدیره گفتند قول می‌دهیم تا در کنار هم اوضاع درست شود.

پرویز مظلومی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز که در برنامه فوتبال برتر حاضر بود، عنوان کرد: در شرایط فعلی بهترین انتخاب خود ایشان بود.

فتح‌الله‌زاده نیز اذعان کرد: آقای قربان‌زاده در آن چهار روز شاید نمی‌توانست کاری انجام بدهد ولی شاید در ۲۰ روز آینده یک کمکی به ما داشته باشد.

در ادامه، میثاقی نسبت به پاسخگو نبودن سجادی، وزیر ورزش و وزارت وی درباره اتفاقات باشگاه استقلال و اینکه عنوان کردند حمایت‌های لازم را داشتیم، به صحبت پرداخت و عنوان کرد چه کسی اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها را منصوب می‌کند که قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: «وزارت ورزش» و در ادامه فتح‌الله‌زاده یادآور شد: «آنها در حد خودشان کمک کردند.»

مجددا میثاقی با انتقاد از وزارت ورزش و در پاسخ به فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: «وقتی یک اشکالی در باشگاه به وجود می‌آید، باید وزارت ورزش پاسخگو باشد. اینکه ما پول را دادیم و نظارت می‌کنیم که حرف درستی نیست.»

فتح‌الله‌زاده مجددا به حمایت از وزارت ورزش پرداخت و گفت: «ما مسؤول هستیم و باید جوابگو باشیم!» که در ادامه میثاقی عنوان کرد: «بله، نتیجه‌اش هم حذف از آسیا شد.»

در ادامه نیز مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار نظرهای عجیبی در واکنش به صحبت‌های میثاقی داشت و در واکنش به اینکه نتیجه کارتان حذف از آسیا بود، گفت: «عیبی ندارد!»

میثاقی: «خیلی عیب دارد. یعنی چی عیب ندارد؟»

فتح‌الله‌زاده: «سیستم ما غلط است.»

میثاقی: «شما چطور در این سیستم غلط ماندید؟»

فتح‌الله‌زاده: «چون من یک استقلالی هستم.»

میثاقی: «شاید استقلالی‌ها دوست داشتند شما مدیرعامل پرسپولیس بودید و این تیم از آسیا حذف می‌شد.»

فتح‌الله‌زاده: «ما بد کار نکردیم و با دست خالی عملکرد بدی نداشتیم. شما فکر می‌کنید تیمی که انقدر هزینه دارد، مُفت کار کرده و الان صدر جدول است؟»