آذرباد: سریع‌ترین گل تاریخ لیگ را به ثمر رساندیم
آذرباد: سریع‌ترین گل تاریخ لیگ را به ثمر رساندیم
کاپیتان مس به حمایت از ایمان صادقی برخواست و گفت روی هیچ یک از گل ها مقصر نبوده.

به گزارش حاشیه ورزش

یکی از دیدار های جذاب هفته بیست و هشتم ملوان و مس رفسنجان بود که در آن چهار گل توسط شاگردان ربیعی رد و بدل شد. محسن آذرباد در این مورد به خبرنگار ما گفت: آنالیز بسیار خوبی از ملوان کرده بودیم و باید بگویم این فصل تیم خوب و چغری بودند و آقا مازیار تیم خوبی ساخته که هفته قبل هم توانست جلوی سپاهان مساوی کند و انگیزه زیادی برای این بازی داشتند و از طرفی بازی در انزلی با حضور هواداران خونگرم و پرشور بسیار سخت است.

وی ادامه داد: ما خیلی زود به گل رسیدیم و سریع‌ترین گل تاریخ لیگ را به ثمر رساندیم و فکر می‌کنم همین مسأله روند کار را برای ما بهتر کرد و در ضد حملات گل‌های بعدی را وارد دروازه حریف کردیم.

هافبک مس که به منشا پاس گل داد اضافه کرد: بله چند هفته‌ای پاس گل نداده بودم و پاس گل دادن را یادم رفته بود اما خدا را شکر برابر ملوان این اتفاق افتاد هر چند که فرصت گلزنی هم داشتم ولی نشد و اشکالی هم ندارد. من همه تلاشم را تا روز آخر انجام می‌دهم و امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتوانم هم گل بزنم و هم پاس گل بدهم و مثمرثمر باشم.

کاپیتان مس که از جو سکو های سن سیروس به وجد آمده بود گفت:واقعاً هواداران انزلی بسیار خونگرم هستند و من همیشه بازی‌های ملوان را دنبال می‌کردم و شهر انزلی و مردمش را دوست دارم و طراوت خاصی به فضای ورزشگاه می‌بخشند و از بازی در حضور این هواداران پرشور لذت بردم.

آذرباد در مورد عملکرد منشا نظرش را اینگونه بیان کرد:منشا در فصل جاری و قبل از سال جدید وضعیت جالبی نداشت و با پاس گلی که هفته پیش به من داد و ۲ گلی هم که این هفته زد فکر می‌کنم به روند خوب خود بازگشته و امیدوارم در ۲ هفته آینده نیز به تیم کمک کند.

وی در مورد رقابت برای چهارمی گفت: فکر می‌کنم تا روز آخر با تراکتور و گل‌گهر رقابت سنگینی داریم و ما هفته بعد هم دیدار سختی با استقلال داریم و تا هفته آخر رقابت ادامه دارد و امیدوارم هر تیمی که شایسته است بتواند رتبه چهارم را کسب کند.

آذرباد یادآور شد: برخی از هواداران ملوان متأسفانه در طول بازی به ایمان صادقی کم لطفی کردند و ناراحت شدم چرا که ایمان دروازبان بسیار خوبی است و در سال‌های اخیر نشان داده خیلی توانمند است و فکر نمی‌کنم روی گلی مقصر بوده و امیدوارم مردم انزلی قدر ایمان صادقی را بدانند چرا که یک گلر بسیار حرفه‌ای دارند که با تمام وجودش بازی می‌کند و از شایستگی‌های مان چیزی کم نمی‌شود.