آشتی «مجازی» بنزما با هواداران رئال مادرید
آشتی «مجازی» بنزما با هواداران رئال مادرید
مهاجم فرانسوی سابق رئال مادرید که با تصمیم اخیرش هواداران این تیم را آزرده خاطر کرده بود، دوباره دل آنها را به دست آورد.

به گزارش حاشیه ورزش ، جدایی کریم بنزما از رئال مادرید در پایان قراردادش با این تیم اگرچه مسالمت‌آمیز بود و قابل درک (با توجه به رقمی که الاتحاد قرار است به او حقوق بدهد)، اما با حاشیه‌ای همراه شد که به مذاق هواداران کهکشانی‌ها خوش نیامد.

ستاره فرانسوی پس از پایان دادن به 14 سال حضورش در رئال مادرید، تصمیمی گرفت که غیرمنتظره بود و جنجالی؛ آنفالو کردن صفحه این باشگاه در اینستاگرام. او در حالی از جمع فالوورهای باشگاه رئال مادرید خارج شد که پس از جدا شدنش از لیون (سال 2009) این کار را انجام نداده بود و هنوز هم جزو فالوورهای آن است. این تصمیم بنزما همان واکنشی را از سوی هواداران رئال مادرید به همراه داشت که هنگام خروج کریستیانو رونالدو از جمع فالوورهای رئال مادرید در اینستاگرام پس از ترک سانتیاگو برنابئو در سال 2018.لازم به ذکر است که ابتدا این باشگاه رئال مادرید بود که بنزما را در اینستاگرام آنفالو کرد اما خب این تصمیم باشگاه اسپانیایی در راستای مقرراتی است که در ساختار رسانه‌ای باشگاه تعریف شده و مطابق آن صفحه رسمی کهکشانی‌ها در اینستاگرام تنها آن دسته از بازیکنانی را فالو می‌کند که همچنان پیراهن این تیم را می‌پوشند.

شاید با توجه به همین موضوع بود که بنزما تصمیم گرفت که دوباره صفحه باشگاه رئال مادرید را دنبال کند و به این ترتیب با هوادارانی که از دست او ناراحت شده بودند آشتی کرد.
منبع : خبرگزاری تسنیم