آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی
آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی
در شب اول از هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی تیم‌های چادرملو و گلساپوش مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند

به گزارش حاشیه ورزش

سوت آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران در حالی جمعه شب در 2نقطه ایران زده شد که چشم بسیاری از علاقه مندان این رشته به ورزشگاه آزادی اردکان بود؛ جایی که رقابت بین چادرملو اردکان و پارس جنوبی بوشهر پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر برگزار می شد.

چادرملو اردکان که با توجه به باخت هفته نخست با تلاشی مضاعت برای جبران، و با حمایت تماشاگرانش بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در همان وقت اول بازی ۲ بار توسط هادی فرهمند و محمد بهجتی دروازه رقیبش را باز کند.

اما پارس جنوبی در ادامه با گل نجفی کورسوی امید را برای بازگشت به بازی در دل هوادارانش زنده کرد اما این امید هم خیلی زود رنگ باخت؛ جایی که مجیم رحیم پور (۲ گل) و هادی فرهمند ۳ بار دیگر دروازه‌بان پارس جنوبی را تسلیم کردند تا نتیجه ثبت شده روی اسکوربرد ۵-۱ به نفع چادرملو اردکان شود.

در سایر دیدار های این هفته، گلساپوس یزد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با برد ۷-0 برابر تیم تازه لیگ برتری شده شهدا حیات داود گناوه دوباره به صدر جدول بازگشت. در این دیدار علی میرشکاری دوبار، سید علی ناظم دوبار، حمیدرضا دهقانی دوبار و میلاد حاتمی یکبار دروازه شهدا حیات گناوه را باز کردند. با این باخت شهدا حیات گناوه تیم تازه تاسیس شده کار سختی در ادامه راه خواهد داشت.
سه دیدارباقی مانده شنبه برگزار خواهد شد.
عکاس: حمیدرضا مهدی زاده اردکانی