آقای پاس گل لیگ برتر نمی‌شوم
آقای پاس گل لیگ برتر نمی‌شوم
مدافع مس رفسنجان سخت بتواند آقای پاس گل لیگ برتر شود اما او این کار را در لیگ یک انجام داده است.

به گزارش حاشیه ورزش، مس رفسنجان موفق شد پدیده را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد و در جایگاه دهم جدول بایستد . محسن آذرباد که در این بازی درخشید ، صحبتهای خود را از اینجا آغاز کرد که :  بعد از ۴ هفته و بعد از پیروزی که مقابل فولاد خوزستان داشتیم موفق شدیم دوباره سه امتیاز را کسب کنیم و بازی خیلی خوبی ارائه دادیم. تیم آقای رحمتی هم خوب و جوان است اما باید بگویم که ما عملکرد به مراتب بهتری داشتیم و در آخر هم پیروز شدیم.

این بازیکن که قبلا دو دفعه در لیگ یک  بهترین پاسور معرفی شده در این دیدار دو پاس گل داد عنوان کرد: در این بازی توانستم دو پاس گل بدهم و شرایط خودم را از لحاظ آماری بهتر کنم. این موضوع عنایت خدا بود و توانستم تعداد پاس هایم را به عدد ۵ برسانم. امیدوارم در بازی آخر هم پاس گل بدهم و تعداد پاس هایم را بیشتر کنم.البته رقبا با من فاصله دارند و سخت بتوانم به آنها برسم.

بازیکن مس رفسنجان در مورد اینکه به نظرش فصل را با  رتبه تک رقمی تمام می‌کنند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: هدف ما همین است. انشالله در بازی آخر تمرکز می‌کنیم و با برنامه جلو می‌رویم تا بتوانیم از اصفهان دست پر برگردیم و بازی آخر را به خوبی تمام کنیم.

وی در مورد دیدار بعدی با ذوب آهن گفت: شرایط ذوب آهن خاص است و بازی سختی داریم. ما هم تمرکز می‌کنیم که بهترین بازی مان  را ارائه دهیم و یک نتیجه خیلی خوب بگیریم. برایمان مهم است که آخرین باری را با پیروزی تمام کنیم.

  • منبع خبر : ورزش سه