آقای گل پرتغال برای قلعه‌نویی قهرمانی می‌آورد
آقای گل پرتغال برای قلعه‌نویی قهرمانی می‌آورد
مهدی طارمی پس از به پایان رساندن یک فصل موفقیت آمیز، در تمرینات تیم ملی حضور پیدا کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

کسب عنوان آقای گلی، افتخار بزرگی است که در فصل سپری شده لیگ پرتغال نصیب مهدی طارمی شد و مهاجم ایرانی پورتو توانست در ادامه نیز قهرمانی جام حذفی را با اژدها به دست بیاورد.

طارمی در سال‌های اخیر یکی از مهره‌های اصلی در خط حمله تیم ملی بوده و تأثیرگذاری بالای خود را در 2 دیدار برابر انگلیس و ولز به نمایش گذاشت و اکنون همه در انتظار درخشش این مهاجم بوشهری در جام ملت‌های آسیا هستند.

مهاجم پورتو که به دلیل محرومیت در بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 نتوانست برابر ژاپن به میدان برود و شاید غیبت او عامل شکست سه بر صفر و حذف از دور رقابت‌ها باشد، حالا در پی شکستن طلسم سال‌های طولانی ناکامی ایران برای کسب قهرمانی آسیاست.

طارمی که به پختگی و تجربه بالایی دست یافته، بدون شک مهمترین مهره در ترکیب یازده نفره تیم امیر قلعه‌نویی در قطر به شمار می‌رود و به همین دلیل است که سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت در حاشیه تمرین روز گذشته، با بازیکن مهم تیمش دقایقی را مشغول صحبت شود.

این بازیکن که به همراه سردار آزمون به هماهنگی بسیار بالایی دست یافته، از اکنون جای خود را در خط حمله تیم ملی قرص و محکم کرده و شاید ویترین افتخارات طارمی یک قهرمانی آسیا کم دارد و او در زمستان پیش رو، به دنبال دست‌یابی به آن است.