آلوس: باید با هوشیاری داستان دمبله را مدیریت کرد
آلوس: باید با هوشیاری داستان دمبله را مدیریت کرد
مدافع برزیلی بارسلونا براین باور است که می توان داستان دمبله را به خوبی مدیریت کرد همچنین او به خط خوردنش از فهرست اروپایی آبی اناری ها واکنش نشان داد.

به گزارش حاشیه ورزش  و به نقل از توتو میرکاتو، عثمان دمبله به بحرانی بزرگ در بارسلونا تبدیل شده است.

این بازیکن فرانسوی نه حاضر به تمدید قرارداد با آبی اناری ها است و نه پیشنهاد باشگاه را برای جدایی در زمستان قبول کرد.

دنی آلوس درباره دمبله گفت: باید هوشیارانه برخورد کنیم و از این بازیکن تا زمانی که با ما است به خوبی استفاده کرد. چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. اکنون که دمبله در تیم است باید از او استفاده کرد.هنوز ۵ ماه تا پایان همکاری او پیش رو داریم و در این مدت هر اتفاقی ممکن است که رخ دهد.

او ادامه داد: ما نیاز به یک رختکن متحد داریم. اگر می خواهیم که خوب نتیجه بگیریم باید همه چیز آرام و در فضای مثبت باشد. اگر همه کمک کنند بارسلونا می توانند به روزهای خوب خود برگردد.

آلوس درباره خط خوردن از لیست اروپایی آبی اناری ها گفت: سرمربی تیم می داند که من به چه فکر می کنم. به بارسلونا برگشته ام که به تیم کمک کنم. اگر این تصمیم ژاوی برای کمک به تیم است مشکلی ندارم.این هم بخشی از زندگی است و باید آن را قبول کرد. دوست داشتم که در فهرست باشم اما متاسفانه از چهار بازیکن جدید تنها سه بازیکن باید قرار می گرفتند. احساسات مثبت خود را حفظ می کنم و با جدیت به کارم ادامه می دهم.