آلومینیوم‌ نظم بسیار خوبی دارد
آلومینیوم‌ نظم بسیار خوبی دارد
سرمربی استقلال می‌گوید، تیم آلومینیوم اراک از نظم قابل توجهی برخودار است.

به گزارش حاشیه ورزش ، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ بازی سختی برای ما است اما خودمان را برای این بازی آماده کردیم. باید به آقای خطیبی تبریک بگویم چون ایشان تیم خوب و جوانی را تشکیل داده‌اند. بازی سختی در پیش داریم. امیدوارم هواداران هر دو تیم بازی خوبی را ببینند.

او درباره روند تیمش گفت: بیشترین سهم را بازیکنان و مدیریت باشگاه دارند. قولی که استقلال می‌دهد، این است که ما برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را می‌کنیم.

مجیدی درباره عملکرد داوری گفت: من یک کاری که از بعد از بازی سپاهان انجام دادم، این بود که به داوری اعتراض نکنیم. داوران امکانات خوبی ندارند و من به داور چهارم گفتم هر کسی اعتراض کرد، او را بیرون بیندازید. ما در ۴ بازی کوچک‌ترین اعتراضی نکردیم چون فکر می‌کنم عملکرد داورها اگر با آرامش باشد، بهتر خواهد بود. ما دیگر هیچ اعتراضی نمی‌کنیم و امیدوارم تیم‌های دیگر هم همین روند را داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره حضور جوانان در ترکیب استقلال گفت: باشگاهی مثل استقلال ویترین است و باید جوانان خودشان را نشان دهد. به طور مثال باشگاه منچستر سیتی، پول ندارد که بازیکن جوان بازی می‌دهد؟ من دوست دارم در تیمم جوانان بازی کنند و خدا را شکر در این فصل بازیکنان خوبی داریم و من اعتقاد زیادی به جوانان دارم.

او درباره عملکرد آلومینیوم گفت: من چند بازی آلومینیوم را نگاه کردم و معتقدم این تیم نظم بسیار خوبی دارد. بیشترین سهم را در این مساله، آقای خطیبی دارد و این نظم باعث نتایج این تیم شده است.

مجیدی درباره وضعیت رشید مظاهری گفت: این بازیکن امروز (یک‌شنبه) با ما تمرین کرد.

دو تیم استقلال و آلومینیوم اراک، فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر، در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند.