آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید
آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید
لورکوزن به راحتی با نتیجه ۵ بر یک مقابل اینتراخت فرانکفورت پیروز شد؛ این چهل و هشتمین بازی بدون شکست فصل لورکوزن بود.

حاشیه ورزش:

تفاوت این برد با پیروزی‌های قبلی غیبت ژابی آلونسو ۴۲ ساله سرمربی بایر لورکوزن در کنار زمین بود. او به دلیل محرومیت با کارت زرد در بازی مقابل اشتوتگارت این مسابقه را از روی سکوها دید. او تیمش را از فاصله‌ای دورتر رهبری کرد، در حالی که سایمون لکمن آنالیزور لورکوزن از طریق ایرپاد در فاصله نزدیک به آلونسو، صحبت‌های او را به مارسل دائوم دستیارش انتقال می‌داد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه ۴۴ و با ۲-۱ کردن نتیجه آغاز کرد؛ گلی که پاتریک شیک کمی قبل‌تر از پایان نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد و رختکن فرانکفورت پیش از سوت پایان نیمه به‌هم ریخت. نکته جالب این بود که آلونسو در آن لحظه سر جایش نبود!

2018745

او بعد از بازی گفت: بله، درست است اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول بازی توسط گرانیت ژاکا (۱۲) به ثمر رسید و اکیتیکه (۳۲) بازی را به مساوی کشاند اما پس از گلی که پاتریک شیک در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹) به شمار گل‌های لورکوزن اضافه کردند. جالب اینکه هلوژک بازیکن لورکوزن با ۳ پاس گل ستاره اصلی این مسابقه بود. گرانیت ژاکا هافبک بایر لورکوزن در پایان مسابقه گفت: با نبودن ژابی در کنار خط می‌دانستیم هر کداممان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته ما یک مربی (مارسل دائوم) خیلی خوب هم داریم.

فصل گذشته لورکوزن در فرانکفورت ۵ بر یک شکست خورده بود و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد زمانه تا چقدر بی‌رحمانه تغییر کرده است.

  • منبع خبر : ورزش سه