آلکانترا جایگزین مهرداد محمدی در العربی شد
آلکانترا جایگزین مهرداد محمدی در العربی شد
باشگاه العربی قصد دارد که ستاره سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن را در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب و او را جایگزین مهرداد محمدی کند.

به گزارش حاشیه ورزش، مهرداد محمدی یکی از بازیکنان تاثیر گذار العربی در فصل جاری بوده و در دو بازی آغارین العربی بسیار خوب کار کرد. او در دیدار دوم تیمش هم گل به ثمر رساند و هم پاس گل داد تا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود.

اما این مهاجم ایرانی در دیدار سوم العربی به یک‌باره از ترکیب و فهرست تیم کنار گذاشته شد تا گمانه‌زنی های زیادی درباره او به وجود آید.

به نظر می رسد که بحث جدایی مهرداد محمدی از العربی جدی است. روزنامه الرای قطر در شماره امروز خود نوشت که باشگاه العربی قصد دارد که در ادامه فصل نقل و انتقالات تابستانی رافینیا آلکانترا را جذب کند.

آلکانترا محصول آکادمی لاماسیا است و بعد از آنکه در بارسلونا فرصت بازی به او نرسید از تیم جدا شد. او سابقه حضور در اینتر و پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد.

طبق اعلام روزنامه الرای العربی که پیش از این عمر السومه را جذب کرد، این بار برای تقویت خط حمله خود روی رافینیا آلکانترا دست گذاشته و در آستانه توافق با این بازیکن برزیلی- اسپانیایی است.

روزنامه الرای در حالی اصرار به جدایی مهرداد محمدی از العربی دارد که این بازیکن در مصاحبه اخیر خود چنین چیزی را رد کرده و تاکید کرده که می‌خواهد به حضورش در لیگ قطر ادامه دهد.

پیش از این از پرسپولیس به عنوان یکی از مشتریان جدی محمدی یاد شد اما با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال ایران امکان این انتقال وجود ندارد.

العربی در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و در هر سه بازی خود به پیروزی دست پیدا کرده تا با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد.