آلگری: این شرایط را برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم
آلگری: این شرایط را برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم
مکس آلگری، با وجود شکست مقابل میلان و کم شدن شانس کسب سهمیه اروپایی شاگردان خود را تحسین کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

یوونتوس هفته ماقبل پایانی سری آ را با شکست مقابل میلان به پایان رساند تا حتی شانس کسب سهمیه لیگ کنفرانس اروپا را نیز در آستانه از دست رفتن ببیند. صحبت‌های مکس آلگری در پایان این دیدار را بخوانید:

شرایط این فصل را برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم
بعد از بازی از بچه‌ها تشکر کردم، زیرا فصل فوق العاده‌ای بود و باید سعی کنیم آن را در بازی آخر مقابل اودینزه به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. شرایطی که این فصل برای ما رقم خورد را برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم. از ما امتیاز کسر شد، سپس این امتیازات برگشت و دوباره آن را از ما گرفتند.

یک فصل غیرعادی داشتیم
این یک فصل غیرعادی بود و بر هیچ‌کس پوشیده نیست. در چنین شرایطی نمایش امشب تنها کاری بود که می‌توانستیم داشته باشیم. مردم می‌گویند یوونتوس در این فصل ناموفق بود، اما تیم ما با وجود همه اتفاقاتی که رخ داد توانست 69 امتیاز کسب کند.

فصل در سویا برای ما به پایان رسید
گفتنش ناراحت کننده است، اما فصل برای ما در سویا به پایان رسید. آنجا بود که توان ذهنی ما تمام شد. ما در بازی امشب روی یک اشتباه و ضربه سر عالی اولیویه ژیرو گل خوردیم. البته می‌توانستیم مانع از به ثمر رسیدن این گل شویم.

با اتفاقات خارج از زمین از کسب سهمیه بازماندیم
همان‌طور که گفتم، یک فصل غیرعادی داشتیم. تیم ما 69 امتیاز کسب کرد و باید به آن افتخار کنیم و بابت کاری که بچه‌ها کردند از آنها تشکر کنیم. اگر اتفاقی که خارج از زمین افتاد را شاهد نبودیم، ما به لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یافتیم.

می‌خواهیم هر چه زودتر استراحت کنیم
فعلا استراحت مهمترین موضوع ماست؛ هر چه زودتر بهتر! پس از بازی با اودینزه باید در آرامش شرایط را ارزیابی کنیم. تیم ما از نظر ساختاری خوب است و نباید همه چیز را دور انداخت. بزرگترین اشتباه خلاص شدن از شر این نقاط قوت اساسی در ساختن آینده یوونتوس است.

می‌دانستم قهرمانی در یوونتوس سخت است
امیدوارم که که قبل از 29 مرداد به ما اعلام شود که دقیقا چند امتیازمان کسر شده است، نه اینکه دائما در جدول بالا و پایین شویم. وقتی برگشتم، می‌دانستم که قهرمانی سخت است. من آنقدر احمق نیستم که غیر از این فکر کنم. اگر می‌خواستم قهرمان شوم، جای دیگری می‌رفتم. برگشتم چون خانواده و باشگاه به من نیاز داشتند. تیم‌هایی هستند که شش سال را بدون قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر سپری کردند. ما در زمین مسابقه در جایگاه سوم قرار گرفتیم و به نیمه نهایی لیگ اروپا کوپا ایتالیا صعود کردیم.