آلگری: خیلی به پیروزی نیاز داشتیم
آلگری: خیلی به پیروزی نیاز داشتیم
سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از پیروزی برابر کالیاری به عنوان برد مهم برای رشد تیمش یاد کرد.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال یوونتوس شنبه شب در چارچوب هفته سی و دوم سری آ ایتالیا میهمان کالیاری بود و در پایان یوونتوس موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارد. یووه با این پیروزی ۶۲ امتیازی شد و جایگاه خود را در رده چهارم محکم تر کرد. کالیاری نیز با ۲۵ امتیاز در رده هفدهم قرار گرفت.

ماسیمیلیانو آلگری بعد از این دیدار گفت: من باخت را دوست ندارم، بنابراین وقتی به اینتر باختیم نتوانستم خودم را کنترل کنم. نیاز بود در این دیدار برنده شویم. هیچ‌کس عملکرد یکشنبه گذشته را به یاد نمی آورد که ما چقدر خوب بودیم. همه به یاد می آورند که اینتر برنده شد. درباره شکست قبلی هم همینطور بود. تا دقیقه ۷۵ مقابل ویارئال، تمام سایت ها و شبکه های اجتماعی عملکرد یوونتوس را تمجید می کردند. زمانی که ما گل را دریافت کردیم، یوونتوس فاجعه نامیده شد. این منطقی نیست. عملکرد ثابت باقی می ماند، تنها چیزی که تغییر کرد نتیجه بود. من از شنیدن انتقادات لذت می‌برم اما هر از چند گاهی برخی از آنها کمی زیاده‌روی می‌کنند و این مرا عصبانی می کند.

آلگری قبل از این مسابقه گفته بود که انتظار یک بازی وحشتناک و آزمون سخت برای یوونتوس را دارد. او درباره این موضوع گفت: ما یک بازی رو در رو با اینتر را از دست دادیم که اگر در آن دیدار برنده می شدیم به ما اجازه می داد جاه طلبی قهرمانی اسکودتو داشته باشیم. ما باید واقع بین باشیم. من همچنان می گویم که اینتر شانس اول قهرمانی است و بازی‌های آسان‌تری تا پایان رقابت ها دارد. این مسابقه برای ما بسیار خطرناک بود، به خصوص با بازیکنان مصدوم و محرومی که داشتیم و خوشبختانه توانستیم دست پر از زمین برگردیم و برنده شویم.

ماتیاس دلیخت مدافع هلندی یوونتوس نیز بعد از این دیدار گفت:‌ ما بد شروع کردیم، بلافاصله یک گل دریافت کردیم. در واقع خیلی کند بودیم، توپ را خیلی راحت از دست دادیم و بازی بسیار سختی شد اما در نهایت موفق شدیم برنده شویم. ترجیح می دهم بلافاصله پس از شکست بازی کنم. ما اکنون یک بازی در هفته داریم و باید سخت تمرین کنیم تا پیروز شویم و امروز شایسته پیروزی بودیم.