آلگری: نگران یوونتوس نباشید
آلگری: نگران یوونتوس نباشید
سرمربی یوونتوس با وجود دومین شکست پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا نگران تیمش نیست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مدیاست،یوونتوس فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کننده آغاز کرده است و شرایط برای ادامه کار آلگری بسیار سخت شده است.

یووه که در دیدار قبلی خود برابر پاری سن ژرمن شکست خورده بود این بار در خانه و برابر بنفیکا شکست خورد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: توضیح و تفسیر فوتبال سخت است. تنها می توان بگویم که بنفیکا بعد از آن گل دوم را به ثمر رساند می توانست گل سوم و چهارم را هم بزند. بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. اکنون زمان بهانه آوردن و توضیح بیشتر نیست. باید تلاش بیشتر کرد و هر چه سریعتر از این شرایط خارج شد. به بازیکنان گفتم که چنین شرایطی طبیعی است و ممکن است برای هر تیمی رخ دهد. آنها باید تلاش کنند تا شرایط بهتر شود.

او ادامه داد: همه بازیکنان باید در میدان مسئولیت خود را احساس کنند. بازی مهمی برابر مونزا داریم و بعد از آن می توانیم بیشتر درباره لیگ قهرمانان فکر کنیم. من به هیچ وجه نمی خواهم از تیم انتقاد کنم. قبول دارم که شرایط سخت شده است اما چنین شرایطی را پیش از این هم تجربه کرده ایم. پنالتی که قبل از پایان نیمه نخست گرفته شد روحیه تیم را به کلی خراب کرد.

بونوچی بعد از این بازی اعلام کرد که نگران وضعیت تیمش است اما آلگری اینگونه واکنش نشان داد: نگران وضعیت یوونتوس نباشید. ما باید تنها تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم.

او درباره تعویض ملیک که اعتراض داشت، گفت: ما در خط میانی خود مشکل داشتیم و به همین خاطر باید یک هافبک جدید اضافه می کردم. درباره دی ماریا هم باید بگویم که او به تازگی به تمرین تیم اضافه شد و برای قرار گرفتن در شرایط بازی به زمان نیاز دارد.