آلیسون در آستانه یک رکورد ویژه: خیلی خوشحالم!
آلیسون در آستانه یک رکورد ویژه: خیلی خوشحالم!
آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول، ضمن تحسین عملکرد فولام از کسب پیروزی و ثبت کلین شیت مقابل این تیم ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش حاشیه ورزش

لیورپول با تک گل محمد صلاح از روی نقطه پنالتی موفق شد میهمان خود فولام را شکست دهد. آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی سرخپوشان با چند واکنش خوب نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت. او با بسته نگه داشتن دروازه لیورپول مقابل فولام، مجموع کلین شیت های خود را به عدد 99 رساند.

دروازه‌بان برزیلی لیورپول در پایان بازی با فولام با ابراز خوشحالی از نتیجه به دست آمده گفت: “آنها در بازی های گذشته نتایج خوبی کسب نکرده بودند اما امشب واقعا خوب بازی کردند. فولام برای هر تیمی یک حریف خطرناک محسوب می شود و این در بازی مقابل ما به وضوح نشان داد. آنها از نظر دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتند.”

آلیسون در مورد پیروزی با حداقل اختلاف گفت: “ما چند موقعیت به آنها دادیم. اما به هر حال فوتبال همین است و من بابت کلین شیت و کسب 3 امتیاز خیلی خوشحال هستم.”

یورگن کلوپ در صحبت های بعد از بازی خود با تمجید از درخشش بکر گفت که دروازه بان تیمش نزدیک بود از فرط شادی گریه کند. آلیسون در مورد احساسش از کلین شیت شماره 99 برای لیورپول گفت: “واقعا خوشحالم که توانستم دروازه تیم را بسته نگه دارم. کسب 3 امتیاز در این دیدار بسیار حیاتی بود و ما مقابل یک تیم بسیار خوب برنده شدیم.”