آنچلوتی: با شایستگی پیروز شدیم
آنچلوتی: با شایستگی پیروز شدیم
سرمربی رئال مادرید از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر گرانادا راضی است و آنها را شایسته کسب پیروزی دانست.

به گزارش حاشیه ورزش و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برابر گرانادا توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند تا جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کند.

تک گل رئال مادرید را در این بازی مارکو آسنسیو به ثمر رساند.

آنچلوتی بعد از بازی در ستایش از آسنسیو گفت:آسنسیو بسیار موثر و خوب بازی می کند. او بازیکن مهمی در رئال مادرید است و با تمرکز و پایبندی زیادی در زمین بازی می کند. ما مصدومان زیادی داشتیم اما بازیکنان جایگزین بسیار خوب بودند. اطمینان دارم که آسنسیو در ادامه فصل با روحیه بهتری بازی خواهد کرد و این به ما کمک زیادی خواهد کرد.

او درباره یوویچ گفت: او به خاطر ابتلای به کرونا با ضعف بدنی مواجه شد و به همین خاطر او را در ترکیب اصلی به بازی نفرستادم و به عنوان بازیکن تعویضی از او استفاده کردیم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: بازی بسیار سختی برابر گرانادا داشتیم. در نیمه نخست با مشکل مواجه شدیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. من از عملکرد بازیکنان راضی هستم و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم.

او در پایان درباره اختلاف 6 امتیازی با سویا گفت: این اختلاف حاشیه امنیت خوبی نیست. ما فرصتی برای استراحت نداریم  و باید به تلاش خود ادامه دهیم.