آنچلوتی: رئال همیشه برای قهرمانی به میدان می‌رود
آنچلوتی: رئال همیشه برای قهرمانی به میدان می‌رود
روزنامه مارکا اسپانیا از برنامه بارسلونا در فصل نقل و انتقالات زمستانی پرده برداشت

حاشیه ورزش : سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از عملکرد تیمش تا این‌جای فصل بسیار راضی و خوشنود است.

وبه نقل از مارکا، رئال مادرید در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند تا موقتا با ۳۵ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کند.

کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در این بازی و طول فصل راضی  است.

او در نشست خبری بعد از بازی گفت: تا اینجای فصل بسیار خوب کار کرده‌ایم. رئال مادرید همیشه می‌جنگد و برای قهرمانی به میدان می‌رود. این لحظه مهمی برای ماست. در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار داریم و در لیگ قهرمانان اروپا هم به دنبال صدرنشینی و صعود به عنوان تیم نخست هستیم. دیدار امشب اعتماد به نفس زیادی به من درباره تیم داد.

ستاره رئال مادرید در این بازی رودریگو بود که دبل کرد و یک پاس گل هم داد. کارلو آنچلوتی درباره این ستاره برزیلی گفت: رودریگو امشب سرنوشت‌ساز ظاهر شد. درخشش او باعث شد تا ما در مسیر درستی قرار گیریم و به پیروزی برسیم.

سرمربی رئال مادرید مصدومیت مودریچ را تایید کرد و درباره بازگشت کپا گفت: لونین در غیاب کپا بسیار خوب کار کرد. درباره کپا هم بگویم که در دیدار بعدی برابر گرانادا آماده بازی خواهد شد. وضعیت تیم خوشبختانه خوب است. بلینگام هم در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست گلزنی کند. ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت هم توانستیم که سه امتیاز را با شایستگی به دست آوریم.

 

  • منبع خبر : ایسنا